گزارش شهروند خبرنگار تابناک؛
تابناک: در شبکه های اجتماعی عکسی دست به دست می شد که در آن یکی از شرکت های بیمه در اصفهان پرچم ایران که از نمادهای رسمی کشور به حساب می آید را اشتباه و بر عکس نصب کرده بود.
کد خبر: ۱۶۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 11 January 2016

به گزارش تابناک اصفهان، در شبکه های اجتماعی عکسی دست به دست می شد که در آن یکی از شرکت های بیمه در اصفهان پرچم ایران که از نمادهای رسمی کشور به حساب می آید را اشتباه و بر عکس نصب کرده بود.

یونس شادلو، خبرنگار شهروند تابناک اصفهان با ارسال این تصویر برای تابناک نوشت:

"وقتی ایران فتح می شود؛ آن هم در اصفهان، ابتدای خیابان آمادگاه،.ساختمان بیمه ایران! پرچم جمهوری اسلامی در ساختمان بیمه ایران برعکس نصب شده و دریغ از یک توجه به آن؛ نکته قابل توجه این است که روزانه هزاران نفر از این مکان تردد می کنند که شاید خیلی از آن ها توریست یا گردشگر خارجی باشند و این صحنه به طور قطع دارای نمودی خوبی برای ما نیست!

نکته قابل توجه این است که این اشتباه که شاید عمدی هم نباشد، در قواعد و قوانین بین المللی یعنی فتح یک کشور و نقض نخستین قانون استاندار ملی آن، پس گاهی اوقات شاید کمی توجه نیز بد نباشد!"


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
بهتر نبود اول به خود دوستان بیمه ایران تذکر میدادید و اگر توجه نکردند بعد منتشر میکردید؟؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
بیمه ها نه به تعهداتشان در مورد بیمه شدگان متعهدند و نه به پرچم کشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
یک اشتباه سهوی که این همه بزرگ نمایی نداره .
حتما هنگام نصب پرچم متوجه اشتباه نشدند .
اگر هدف عکاس یا خبرنگار اصلاح امور بوده بهتر بود این موضوع را به خودشان منعکس میکردند تا مرتفع کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
من دیشب دیدم درست شده بود
عکس درستش را هم بزارین
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
خبرنگار وطن دوست و وطن پرست تابناک ای کاش در این شرایط حساس انتخابات که همگان باید با هوشیاری وفاق وهمدلی از ارمانهای اصلی انقلاب صیانت کنیم و
"درد دوست را به دشمن نگوییم " وچراغ اشوب وقتنه دیگری را با بی خردی وغوغا سالاری خود نیفروزیم حساسیت این ایام را درک می نمود وبا تذکری برادرانه نه نیشی خصمانه و خودزنی جاهلانه مسولین مربوطه را مطلع می نمودوموضوع راباخیرخواهی به خیر وصلاح رهنمون می شد اوراق تلخ ملتها وتاریخ جوامع مملو است از اقدام ناشیانه افراطیون وغوغاسالاریهای فرصت طلبان مدیران تابناک توجه کنند وحدت وانسجام ملی که مورد نظر رهبرمعظم انقلاب است را به قیمت ایجاد هیجانات خبری غافگیرکننده به سخره نگیرند ودر انتخاب نیروهایشان دقت لازم را معمول نمایند وفقکم الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار