دادستان عمومی و انقلاب ساری از واگذاری 21 هکتار زمین ساحلی دریای خزر در شهرستان ساری به یک ورزشکار رئیس جمهوری سابق خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 11 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران در ساری اظهار کرد: این ورزشکار برای این میزان زمین دریافتی که به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت کرده است.


وی اضافه کرد: واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.
دادستان عمومی و انقلاب ساری افزود: زمینی که به این ورزشکار واگذار شده، از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.


جعفری گفت: ما مخالف تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرک تحصیلی به آنان نیستیم، اما واگذاری این حجم زمین دولتی به یک ورزشکار، برخلاف قانون است.


وی اضافه کرد: استان مازندران یک استان ملی است که سواحل آن نیز صرفا متعلق به مردم این استان نبوده و نیمی از مردم ایران سالانه از این ساحل استفاده می کنند و ما حق نداریم اراضی ملی را چنین حاتم بخشی کنیم.


دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد و برای احقاق حق نیز محکم می ایستد و مشکلی نیز در این حوزه ندارد.


جعفری افزود: به نظر می رسد برای جلوگیری از تجاوز به سواحل مازندران باید عزمی ملی ایجاد شود به گونه ای که هیچ کس جرات تعرض به این اراضی را نداشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار