حسین نقیبی برای دومین سال پیاپی به عنوان مربی سازنده برتر کشتی کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 11 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین نقیبی مربی سازنده کشتی این شهر برای دومین سال پیاپی و‌ این بار در رده سنی جوانان، به عنوان مربی سازنده برتر در سال اخیر انتخاب شد. 

نقیبی در مورد کسب این عنوان گفت: خیلی خوشحالم که باز هم توانستم برای شهرم و تیم ملی مفید باشم و شاگردانم را برای افتخارآفرینی برای کشورم راهی تیم ملی کنم.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد درباره چگونگی فعالیتش در باشگاه‌های جویبار اظهار کرد: در جویبار تمام وقتمان را معطوف به برنامه‌ریزی و مهیا کردن شرایط تمرینی کشتی‌گیران می‌کنیم و تقریبا در تمام طول هفته، چه صبح و چه عصر در خانه کشتی این شهر حضور دارم و فقط مشغول تمرین دادن هستم.

وی تصریح کرد: در واقع در جویبار اردوهای همه روزه همچون اردوهای تیم ملی برگزار می‌کنیم و نتیجه‌اش این همه ملی‌پوش است که از این شهر راهی تیم ملی می‌شوند.

نقیبی با بیان اینکه نقش هیئت کشتی در این موفقیت‌ها بسیار چشمگیر است، افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت کشتی عامل اصلی کسب این موفقیت‌هاست.

این مربی مازندرانی ادامه داد: فراهم کردن امکانات برای انجام تمرینات سنگین همه‌روزه نیاز به هزینه‌های زیادی است که رئیس هیئت کشتی مازندران حتی خیلی وقت‌ها شده که از جیب خود هم هزینه کرده است.

 فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد در کنار مسابقات کشتی جام تختی، از مربیان سازنده و به ویژه مازندرانی‌ها تقدیر کند.

اسامی مربیان مازندرانی دعوت شده به این مسابقات حسین نقیبی، علی شکری‌پور، عزیز واگذاری، علی خدایی، فرامرز بوداغی، مهدی نیک‌منش، جانعلی خسرونژاد، بهمن طیبی، علی بحری، شهرام مردانی و احمد داداش‌نسب عمران هستند.

اما نکته جالب توجه این است که نامی از محمود اسماعیل‌پور، پیرمردی که در سازندگی کشتی شهرت جهانی دارد در این بین به چشم نمی‌خورد.

این مربی‌ که کشتی‌گیرانی همچون مهدی حاجی‌زاده، رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور و ... را تحویل تیم ملی داده، اکنون کاملا مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است.

اختلافات شخصی بعضی مسئولان با این پیرمرد زحمتکش عاملی شده است که او را به انزوا بکشانند و برای تمرین دادن به خارج از جویبار برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار