سفیران با مشارکت شهرداری تهران برای کودکان محروم عیدی گرفتند.
کد خبر: ۱۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 24 March 2015
سومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان و دانشجویان شهر تهران با عنوان بوی عیدی با مشارکت بیش از 50 هنرمند کار آفرین و با شعار«همه با هم سفیران مهر خدا باشیم» در محل زیرگذر چهار راه ولیعصر (عج) برگزار گردید.

این نمایشگاه با مشارکت خانه شهریاران جوان، معاونت فرهنگی و اجتماعی راه آهن شهری تهران وحومه و کارگروه نخبگان فرهنگستان هنر به مدت 10 روز از 20 لغایت 29 اسفند ماه و با هدف تامین هزینه بسته های عیدانه ویژه کودکان مناطق محروم فعالیت نمود. برخی از آثار هنری عرضه شده در این نمایشگاه عبارتند از :خاتمکاری، میناکاری،گلیم بافی، زیور آلات چوبی،فلزی و ... ، منبت و معرق ،سفال،طراحی و دوخت مانتو های سنتی،نقاشی روی سنگ،چوب و کاشی و... و بسیاری موارد زیبا و متنوع دیگر...

یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه مشارکت در توانمندسازی هنرمندان کار آفرین و توسعه اشتغالهای آنها می باشد.

در این نمایشگاه قسمتی از فضای محیطی به نمایش تابلو های عکس ارسال بسته های عیدانه حاصل از دومین نمایشگاه بوی عیدی به منطقه محروم بشاگرد و قسمتی دیگر به نمایش کاریکاتورهای مرتبط با مباحث ترافیک،فرهنگ استفاده از مترو و آلودگی هوا اختصاص یافته است.با توجه به مقارن شدن نوروز 1394 با شهادت حضرت زهرا (س)،هنرمندان جوان اقدام به طراحی و اجرای دکور هفت سین فاطمی نموده اند که متشکل از گلهای تازه و المانهای اسلامی و ایرانیبوده و حس مادرانه حضرت را برای مخاطبان تجلی می نماید.

با توجه به اهداف نمایشگاه مقرر گردیده آخرین روز نمایشگاه هنرمندان با اهدای چند هزار شاخه گل به مسافران مترو با شعار «همه با هم سفیران مهر خدا باشیم» به استقبال سالی سرشار از مهربانی و کمک به نیازمندان یاری خدا رفته و با اهدای هدیه دل کوچک کودکان کار و مناطق محروم را شاد نمایند.لازم به ذکر است این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب پذیرای مردم عزیز و خیر می باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار