مسئول طرح و برنامه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون۲۷میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۶۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 12 January 2016
مسئول طرح و برنامه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون۲۷میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه تخصیص یافت.

احسان توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای امسال در بخش های گوناگون مصوب ملی، عمرانی و استانی بالغ بر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار  در بخش‌های منایع زبیعی و آبخیزداری استان تخصیص یافت که از این میزان ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات ملی و مصوب در خصوص تامین و پیشبرد اهداف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد این اعتبارت ملی تخصیص داده شد که شامل پرداختن به اموری از جمله صیانت از جنگل‌ها و مراتع استان، ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات، تکمیل و تجهیز یگان حفاظت و پروژه‌های آبخیزداری در حوزه سدهای موجود و در دست ساخت و فاقد سد، ترویج فرهنگ منابع طبیعی و همچنین در بخش فعال سازی پروژه‌های راکد و احیای پروژه‌های مرتع داری می‌باشد.

این مسئول ادامه داد: از محل اعتبارات عمرانی و سرمایه استانی حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مصوب شد که از این مقدار اعتبارات حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

توحیدی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبارات تخصیص یافته در بخش های جنگل کاری، حفاظت و حمایت از مرتع، ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و... است.

مسئول طرح و برنامه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: صد درصد این میزان اعتبارات مصوب از سفر مقام معظم رهبری در بخش پروژه‌های آبخیزداری از جمله عملیات مکانیکی شامل عملیات گابیون، خشکه چین، چکدام و... همچنین عملیات بیولوژیکی شامل درخت کاری و کاشت گونه های مرتعی و... تخصیص و جذب شده است.

توحیدی اظهار داشت: همچنین بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تامین اعتبارات و هزینه های پرسنل این ارگان در نظر گرفته شده  که تا ۹ ماه اول امسال ۷۲ درصد و بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد و مابقی آن در طی ماه‌های آینده لحاظ خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار