کد خبر: ۱۶۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 12 January 2016


فرماندار ساوجبلاغ گفت: بخش دیالیز، آی سی‌یو و سی‌سی‌یو بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، فرماندار ساوجبلاغ و نایب رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه بخش دیالیز، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد فردا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این مرکز توسط یک خیر به نام حاج محسن اعلایی ساخته شده است.

ابوالقاسم پالیزگیر ضمن تاکید بر حضور و مشارکت در امور خیرخواهانه به ویژه در امر بهداشت و درمان، اظهار داشت: راه‌اندازی آی سی یو ودیالیز در این مرکز از انتقال بیماران دیالیزی به شهرهای اطراف به ویژه کرج جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: این بخش که سازه آن توسط خیرین و امکانات و تجهیزات آن توسط دانشگاه فراهم شده قابلیت ارائه خدمت به100 بیمار دیالیزی در هر ماه را دارد.

پالیزگیر با قدردانی از خیر سلامت گفت: این مرکز در 400مترمربع احداث و در دو طبقه در مدت یک سال به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در ساوجبلاغ کار خود را جدیدا آغاز کرده‌اند خواستار کمک و توجه خیرین به بخش سلامت به ویژه در بخش مسکن مهر شد.

سلیمان فلاح رئیس شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ ضمن تشکر از عمل خدا پسندانه این خیر که تمام هزینه‌های ساخت سازه بخش دیالیز و icu را متقبل خواهد شد اظهار داشت: این بخش با 10 تخت دیالیز و 12 تخت icu تجهیز و فردا راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار