یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور 13 گروه نمایشی صبح فردا در اهواز مرکز استان خوزستان آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۱۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 13 January 2016

یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری خوزستان 24 دی‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار می‌شود.

در این جشنواره دو روزه نمایش‌های در جستجوی خدا و بازی اهریمن از شهرستان اندیمشک، قلب مترسک و پسر نون زنجبیلی از آبادان، طبیعت یعنی زندگی، کلاغ خنزرپنزری، آن بالا این پایین و یخی که عاشق خورشید شد از اهواز، یک ستاره بالا یک ستاره پایین از ملاثانی، ش مثل شیطونک از آغاجاری، حیله جدید گرگ قدیم از خرمشهر، دیو دیگ به سر از بهبهان و یخی که عاشق خورشید شد از رامهرمز به روی صحنه می‌روند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان 24 و 25 دی‌ماه جاری به میزبانی شهرستان اهواز برگزار می‌شود.

داوری این جشنواره که در دو بخش نمایش عروسکی و تئاتر کاغذی برگزار خواهد شد به مرجان ظریفی، ماهدخت فارسانی و مریم فهیم‌پور سپرده شده است.

نمایش‌هایی که در این دوره از جشنواره اجرا می‌شوند با موضوعات مختلف قصه‌های قرآنی، مذهبی، اعتقادی، تربیتی و آموزشی بوده و تمامی این نمایش‌ها برای گروه سنی کودک و نوجوان که عمدتاً مخاطبان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، 13 نمایش راه‌یافته در این جشنواره پس از ارزیابی 27 گروه نمایشی از شهرهای مختلف استان خوزستان در مرحله پایانی یازدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند و در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز واقع در پیچ استادیوم، جنب پارک حجاب با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار