مدیر صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل گفت: صدای اردبیل با تولید و پخش برنامه‌هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در همایش صدای مراکز استان‌ها در بوشهر خوش درخشید.
کد خبر: ۱۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 13 January 2016

محمد نریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همایش شبکه‌های استانی رادیو با حضور مدیران و مسئولان صدا و سیما در شهر بوشهر برگزار شد تا برای سال آینده برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در بخش تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی انجام شود که در همین راستا از برنامه‌سازان موفق صدای مراکز استان‌ها نیز تجلیل شد.

وی گفت: صدای مرکز استان اردبیل در بین بخش‌های مختلف در تهیه و تولید برنامه‌هایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانست جایگاه مطلوبی را به دست آورد به طوری که برنامه‌ تهیه شده با همکاری سولماز ملکی و به تهیه‌کنندگی غنی‌زاده با محوریت نقش عشایر در اقتصاد استان اردبیل که از صدای مرکز استان و همچنین صدای سراسری پخش شد توانست رتبه ممتازی را به دست آورد.

مدیر صدای مرکز صدا و سیمای اردبیل یادآور شد: ما خوشحال هستیم که بر اساس رویکردهای ارزشی و باورهای اعتقادی نظام اسلامی رادیو اردبیل برنامه‌های مختلف و مخاطب‌پسندی را تهیه و تقدیم علاقمندان می‌کند.

نریمانی بیان کرد: تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم از ظرفیت رسانه ملی و استانی در تبیین ابعاد مختلفی از مسائل و موضوعاتی که امروز در جامعه مطرح است در قالب برنامه‌سازی‌های متنوع و مخاطب‌پسند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عنوان یک رسالت عظیم به انجام برسانیم.

این مسئول با یادآوری اینکه قطعا برای سال آینده نیز با رویکرد تعریف شده برنامه‌سازی‌ها با همکاری تلاشگران صدای مرکز اردبیل به انجام رسیده و بستری فراهم خواهد آمد تا رادیو اردبیل همچنان در سطح منطقه‌ای و ملی خوش بدرخشد، بیان کرد: تمام تلاش ما در رادیو اردبیل بر این است تا برنامه‌هایی در قواره و سطح ایجاد رضایتمندی مخاطبان تهیه و پخش کنیم که در این راستا برخی برنامه‌ر‌یزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها نیز به شکل مطلوب به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار