مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم ما در حال حاضر با کیفتی که از خود نشان داده آماده رویارویی با هر حریفی است.
کد خبر: ۱۶۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 14 January 2016
مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم ما در حال حاضر با کیفتی که از خود نشان داده آماده رویارویی با هر حریفی است.

افشین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز خشنودی از کسب پیروزی بعثت کرمانشاه مقابل شهرداری کاشان، اظهار داشت: برد ارزشمندی را کسب کردیم، بازی در نیمه نخست نزدیک و بسیار حساس دنبال شد اما در نیمه دوم موفق شدیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و سه امتیا‌ز ارزشمند این را دیدار به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: در تمامی طول ۹۰ دقیقه تنها به کسب پیروزی فکر می کردیم و تمرکز و کیفیت خود را در تمامی لحظات بازی حفظ کردیم.

مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: پس از دریافت گل خوشبختانه توانستیم خیلی زود گل تساوی را به ثمر برسانیم و پس از آن گل پیروزی بخش را زدیم و توانستیم ۳ امتیاز شیرین را از کاشان با خود به همراه بیاوریم.

حسنی در ادامه به بازی حساس هفته آینده با شهرداری بندرعباس اشاره کرد و افزود: باید در این دیدار نیز نتیجه بگیریم و قطعا برای کسب پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت.

وی گفت: شهرداری تیم فوق‌العاده‌ای است اما این فرصت خوبی برای ‏ماست تا نشان بدهیم کیفیت لازم برای رویارویی با هر تیمی را داریم.

گفتنی است دیدار حساس تیم های بعثت و شهرداری بندرعباس سه شنبه هفته بعد به میزبانی بعثت در استادیوم ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار