تابناک: در روز پایانی نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر خلاق اصفهان 43 سرمایه‌گذار برای فعالیت در اصفهان اعلام آمادگی کردند که 8 مورد از آنها منجر به عقد تفاهم‌نامه شد.
کد خبر: ۱۶۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 14 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، همایش دو روزه فرصت های سرمایه گذاری در شهر خلاق اصفهان، با حضور صاحبان سرمایه و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری برای بررسی موقعیت های سرمایه گذاری در اصفهان برگزار شد.

این همایش علاوه بر بخش عمومی، پانل های تخصصی را نیز برای بررسی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های حمل و نقل، شرکت های دانش بنیان، گردشگری و ... برگزار کرد.

همچنین در آخرین روز نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر خلاق اصفهان مراسم انعقاد تفاهم‌نامه‌های شهرداری اصفهان با سرمایه‌گذاران حاضر در این همایش برگزار شد.

سید مرتضی حسام نژاد، مشاور شهردار در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان در این مراسم با اشاره به اعلام آمادگی 43 سرمایه‌گذار برای فعالیت در شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته امروز با هشت نفر از این سرمایه‌گذاران به انعقاد تفاهم‌نامه نهایی رسیدیم.

 گفتنی است در این همایش تفاهم نامه‌ای با «اشتون جی فرولینگ» نماینده شرکت «سولار صنعت نوآور» در بخش انرژی‌های نو و خورشیدی تفاهم‌نامه‌ای برای تولید یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی با شهرداری اصفهان به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی مجموعه چند منظوره شهرک ولی عصر نیز از دیگر تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در این همایش بود که بین شهرداری اصفهان و شرکت همپا تجارت آلین به نمایندگی آقای سلیمانی در منطقه 13 شهرداری اصفهان با مساحت زیر بنایی 130 هزار متر مربع با عملکرد تجاری، فرهنگی و تفریحی در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع به امضا رسید.

تفاهم‌نامه مجموعه تفریحی، گردشگری باغ فدک نیز که از دیگر پروژه‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران این همایش بود با اعلام همکاری شرکت سازه میثاق با انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری اصفهان به امضا رسید.

شهر تفرجی پروازدر منطقه شرق اصفهان نیز از دیگر پروژه‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر خلاق اصفهان بود که با اعلام شرکت سرمایه‌گذاری عقیق نقش جهان به نمایندگی آقای شیخ سجادیه تفاهم نامه اجرای این پروژه نیز به امضا رسید.

نورینکو نیز شرکت چند منظوره چینی است که آمادگی خود را برای اجرای پروژه حمل ونقلی قطار شهری اصفهان و هتل سازی و ساختمان سازی و در این زمینه‌ها به نمایندگی جیانگ جاو هانگ در این زمینه‌ها تفاهم‌نامه هایی را با شهرداری اصفهان به امضا رساند.

شرکت هم افزا طرح فاوا نیز در خصوص توسعه شبکه بی سیم اصفهان  به منظور راه اندازی 400 کیوسک اطلاع رسانی در شهر اصفهان تفاهم نامه‌ای را به امضا رساند که با اجرای این طرح وای فای شهر اصفهان نیز راه اندازی خواهد شد.

سامانه اطلاع رسانی خدمات شهری نیز توسط شرکت گسترش الکترونیک سیمین ایران به نمایندگی آقای اطرج مورد استقبال قرار گرفت و تفاهم نامه‌ای بین این شرکت و شهرداری اصفهان به امضا رسید.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار