تابناک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اصفهان از قطب صنعتی به سمت ارتقای گردشگری و شرکت های دانش بنیان تغییر کرده است.
کد خبر: ۱۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 25 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، رسول یاحی در اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در گلستان شهدا گفت: سال جدید را با بیعت دوباره با شهدا آغاز کردیم امیدواریم بتوانیم با این بیعت مجدد انرژی بگیریم و توفیق خدمت به خلق را از آن خود کنیم.

وی افزود: اصفهان ۶ درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده این در حالی است که ۱۱ درصد شهدا و جانبازان متعلق به این استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: امروز که بالاترین مقامات کشور پشت میز مذاکره با ابر قدرت ها می نشیند می توانند به فداکاری و جسارت شهدا استناد کنند.

یاحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اصفهان از قطب صنعتی به سمت ارتقا گردشگری و شرکت های دانش بنیان تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: در گردشگری ضعیف هستیم بنابراین باید مشکل کار را بررسی کرد که چرا تاکنون هتل ۵ ستاره در اصفهان نداریم.

وی اظهار داشت: اصفهان ظرفیت های متنوعی برای گردشگری دارد بنابراین امیدواریم با روح همدلی و همزبانی به اهداف دست یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان این كه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی دارای پتانسیل قابل توجهی در حوزه جلب و جذب گردشگر است، گفت: این شهر دارای جاذبه های فرهنگی ، هنری، تاریخی و علمی بسیار زیادی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار