امام جمعه پلدختر:
امام جمعه پلدختر گفت: مردم شاخصه هایی که مقام معظم رهبری برای کاندیداها تعیین کردند را مد نظر قرار دهند و با تبعیت از رهبری در انتخابات حضور یابند .
کد خبر: ۱۶۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲ 16 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  از پلدختر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در این عرصه مهم نباید قوم گرایی و عشیره گرایی وجود داشته باشد و به مسایل طایفه ای فکر نکنند و در انتخاب خود دقت کرده و بر اساس حق ، فرد اصلح را انتخاب کنند و به دلسوزان نظام رای دهند .


وی افزود: انتخاب صحیح یعنی مجلسی که از حقوق حقه مردم دفاع کند و در برابر دشمن بایستد و مردم در سرنوشت خود دخیل هستند و به کسی رای دهند به آن اعتقاد دارند و این حق مردم است و بر همه لازم است که شرکت کنند زیرا شرکت در انتخابات اقتدار ملت را نشان می دهد .

امام جمعه پلدختر بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بیان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است ومردم فردی را که می خواهند انتخاب کنند بسنجند که اصل نظام و انقلاب را قبول داشته باشد .

وی عنوان کرد: همه ما در انتخاب خود مسئولیم و مورد سوال قرار خواهیم گرفت بنابر این باید در انتخاب خود دقت کنیم و کسی را که اصلح است انتخاب کنیم .

سوری گفت: هر اندازه که انتخاب بیشتر صحیح باشد سرنوشت کشور بهتر خواهد بود و مشارکت حداکثری در انتخابات آینده کشور را تامین و تضمین می کند و اراده مردمی و اعتقاد به ولایت فقیه موجب ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی و شکست توطئه های آنان شده است .

وی با بیان این که دستگیری تفنگداران آمریکایی اقتدار ایران را به رخ دشمنان کشید تصریح کرد: پیام این حرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس این بود زمانی که ما می توانیم نیروهای قوی ترین کشورهای دنیا را به راحتی دستگیر کنیم ، کشورهای عربستان ، بحرین ، اردن و غیره بدانند مقابله با آنها برای کشور ایران بسیار آسان است .

وی خاطر نشان کرد: اشراف سپاه پاسداران به مرزهای آبی کشور یکی دیگر از پیام های دستگیری تفنگداران آمریکایی در مرزهای آبی کشورمان بود که ایران با آزاد کردن نیروهای آمریکا به جهان فهماند جمهوری اسلامی ایران کشوری صلح طلب بوده و هست .#

پلدختر احسان مهرابی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار