نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اصفهان:
تابناک: نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اصفهان به اسکان متفاوت مسافران نوروزی در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: طبق نظر سنجی ها اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان از نظر نظم و امنیت با هیچ شهر دیگری قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۱۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سلمان زین العابدین با بيان اين مطلب افزود: قوانین اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان تاثیر بسزایی در کاهش فرصت های مجرمانه در شهر اصفهان داشته است و همین قوانین اسکان به طور قابل توجهی آمار نزاع و مزاحمت ها را در میان مسافران کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافرینی که وارد شهر اصفهان می شوند در همان ابتدا و از طریق راهنمایان ستادهای اسکان نوروزی باید متوجه این موضوع شوند که قوانین اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان تا چه حد توانسته اند در کاهش فرصت های مجرمانه شهر اصفهان تاثیر داشته باشد تا پس از ورود به شهر خود را ملزم به رعایت این قوانین بدانند.

زین العابدین اذعان داشت: اگر ترتیب قرار گیری چادرها در باغ فدک هم قانونمند شود و به صورت بلوک بندی چادرها در کنار یکدیگر قرار بگیرند قطعا شاهد نظم و امنیت بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: بهتر است تا با تلاش مسئولین باغ فدک از اسکان مسافران نوروزی در کنار نرده های این باغ و چادر زدن در این محل جلوگیری شود تا حفظ امنیت مسافران نوروزی با مشکل روبرو نشود.

نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اصفهان به جاده منتهی به باغ فدک نیز اشاره کرد و گفت: انتهای بلوار فرزانگان به سمت میدان نیاز به تابلوی هشدار دهنده دارد تا شاهد حوادث ناخوشایندی در هنگام خروج مسافران نوروزی از باغ فدک نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار