کد خبر: ۱۶۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 16 January 2016


مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و تمدن ساز بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین روز شنبه در نخستین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر 94 استان البرز که در جهاد کشاورزی استان با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف جامعه همچون کارگری، کشاورزی، صنعت و... نیز تحول ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: این انقلاب به عنوان یک تمدن بزرگ این توان را دارد تا ایده ها و حزب های مختلف را در درون خود جذب کند.

وی گفت: بعضی ها بر این تصور هستند که آنان نظام و انقلاب اسلامی را نگاه داشته اند در حالیکه نظام آنان نگاه داشته و اگر نظام نبود آن ها هم نبودند.

ارجمند عین الدین به بحث نفوذ در کشور و انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: از این مقوله باید ترسید ولی نفوذ نباید بهانه ای برای سوء استفاده برخی افراد باشد.

وی ادامه داد: ما معتقد هستیم انقلاب در حال پیشروی است و انقلاب به ثمر می رسد و پیروز میدان، تفکرات انقلاب است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر 94 استان البرز گفت: تحلیل های مختلفی در مورد انقلاب اسلامی ایران انجام می شود ولی هیچ کدام از انقلاب های رخ داده در سراسر جهان به غیر از انقلاب اسلامی ایران، انقلاب واقعی نبوده زیرا در هرکدام از این جنبش ها و کودتاها شاهی رفته و شاهی آمده است.

وی ادامه داد: ولی انقلاب ما انقلابی بود که در ابعاد مختلف جامعه و در سطوح پائینی جامعه رخ داد و بدانند که هر کسی که بخواهد در مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستد خرد می شود و از بین می رود.

حجت الاسلام ارجمند عین الدین به تاثیر و نفوذ انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان اشاره کرد و افزود: هم اکنون در آمریکا 17 میلیون مسلمان وجود دارد که نیمی از آنان نمازهای خود را در مساجد می خوانند که این امر نشان دهنده پیشروی انقلاب ایران است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای بزرگی پس از انقلاب داشته ایم که گفته نشده و یا کاستی هایی داریم که بزرگنمایی می شود،گفت: نظام ایران همچون قطار در حال حرکت ریزش و رویش دارد و خوشا کسانی که از ایستگاه اول تا ایستگاه آخر باقی بمانند.

وی اظهار داشت: در زمانی زندگی می کنیم که محصول خون هزاران شهید است که این خون ها به انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

در این نشست اعضای مختلف عضو ستاد روستایی و عشایری استان برنامه های پیش بینی شده خود برای ایام مبارک دهه فجر سال جاری را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار