کد خبر: ۱۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس برنامه های این شهرستان به مناسبت 29 دی روز ملی هوای پاک را اعلام کرد.

مرتضی شکوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شعار امسال روز ملی هوای پاک با عنوان نقش من در حفظ هوای پاک است.

وی برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان در دبیرستان کاشانی پور، چاپ یک هزار و 500 جلد کتاب سبز با عناوین آلودگی هوا و اهداء به دانش آموزان و کتابخانه های فردیس، هماهنگی با سازمان تاکسیرانی کرج و مشکین دشت فردیس جهت معاینه فنی تاکسی ها و خودروهای آژانس را از برنامه های این اداره در روز هوای پاک دانست.

وی ادامه داد: نشست با محیط یاران فردیس ،برگزاری مسابقه نقاشی دانش آموزان کارکنان نیروگاه منتظر قائم،بازدید دانش آموزان شهرستان فردیس از موزه تاریخ طبیعی اداره کل محیط زیست استان البرز و نصب بنر با موضوع هوای پاک با هماهنگی شهرداری های مناطق 3 و 10 کرج و مشکین دشت از دیگر برنامه های این اداره می باشد.

شکوری گفت: دانش آموزان به عنوان افراد تأثیرگذار در جامعه می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی هوای پاک داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر آب وهوا جامعه و محیط زندگی ما آلوده باشد مشکلاتی برای زندگی انسان پیش می آید بنابراین همه مسئولان باید بسیج شوند تا محیطی سالم برای زندگی افراد ازجمله حفظ پاکی محیط زیست فراهم کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس گفت: هوای پاک حق همه هستی و حق مشترک انسان و تمام موجودات روی کره زمین است با این امید که محیط زندگی خود را از تمام آلاینده ها دور ساخته و همه روزهای سال را پاک ، زیبا و سالم نگه بداریم.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار