کد خبر: ۱۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 18 January 2016
تابناک گیلان: پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص وضعیت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. از روز پنج‌شنبه تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز کرده‌ایم و یک بازی دوستانه هم با استقلال خوزستان انجام دادیم. نظم و انظباط بر تیم حاکم است و بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تصمیم هیئت مدیره باشگاه ملوان برای کناره‌گیری از لیگ برتر ادامه داد: این تصمیم در حیطه وظایف مدیران باشگاه است. ما به عنوان کادر فنی موظف هستیم تمرینات را به طور منظم انجام دهیم تا انشاءالله با قدرت در مسابقات حاضر شویم.

مربی تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: ما به تصمیم هیئت مدیره ورود نمی‌کنیم و امیدواریم با حل مشکلات، بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی افزود: هیئت مدیره ملوان به جزیره کیش آمده‌اند تا به تیم سر بزنند و حمایت خود را از بچه‌ها اعلام کنند.

رأفت در مورد دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته هجدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: درست است که این تیم 12 بازیکن خود را از دست داده ولی این بازی، دیداری خارج از خانه برای ما محسوب می‌شود و به همین دلیل کار سختی در پیش داریم.

وی درباره جدایی آرش افشین از تیم ملوان گفت: افشین آسیب‌دیدگی کهنه‌ای داشت و با توجه به مشکلاتی که برای ساق پایش پیش آمده بود نمی‌توانست ما را در ادامه فصل همراهی کند. پزشکان تیم تلاش زیادی کردند او را به بازی‌ها برسانند ولی این اتفاق رخ نداد.

مربی تیم فوتبال ملوان در خصوص آسیب‌دیدگی کاپیتان تیم ملوان هم تأکید کرد: پژمان نوری، مصدومیتی جزئی داشت که به توصیه پزشکان برای مداوا راهی تهران شد. البته او بدنی قوی دارد که خیلی سریع روند بهبودی را طی می‌کند و به همین دلیل خیلی زود به تیم اضافه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار