رحماني:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شوری اسلامی با اشاره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک و لغو تحریم‌ها اظهار کرد: در قاموس ایرانی ها بد عهدی وجود ندارد و در صورت وفاداری طرفین به مفاد برجام آینده مثبتی در انتظار ایران و کشور های1+5 است.
کد خبر: ۱۶۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 19 January 2016

به گزارش تابناك تبريز،رضا رحمانی در گفت‌وگو با ايسنا، با بیان اینکه استفاده از شرایط پسا تحریم نیازمند مدیریت است، گفت: در صورتی که این شرایط را مدیریت نکنیم آثار سوئی بر اقتصاد ما خواهد داشت و لازم است برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی بسترسازی برای برون رفت از رکود اقتصادی را لازم دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین این موارد، بهبود نظام بانکداری و بهره‌مند شدن از امکانات نظام بانکداری بین‌المللی است.

وی اظهار کرد: موضوع تسهیل در امر مبادلات تجاری و بازرگانی و تسهیل در امور صادرات واردات، یکی از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه دولت قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از سرمایه گذاری خارجی حمایت شود، گفت: مشارکت بخش خصوصی با بانک‌ها و خارجی‌ها مورد تشویق و حمایت دولت و بانک مرکزی قرار بگیرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: لغو تحریم‌ها خوب است، اما ما باید برای صادرات کالاهای تولیدی کشور برنامه‌ریزی کنیم؛ نه این‌که تحریم‌ها لغو شود، ولی ما دروازه‌های کشور را به روی کالاهای خارجی باز کنیم و در نتیجه بیکاری و رکود در امور تولیدی ادامه و افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار