مدیرکل میراث‌فرهنگی اصفهان مطرح کرد:
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته گردشگری در شهرستان‌های اصفهان در تعطیلات نوروز افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فریدون اللهیاری با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان‌های اصفهان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی شهرستان‌های کاشان، خوروبیابانک، نائین، اردستان و آران و بیدگل از وضیت خوبی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: اگر چه اصفهان در محور مواصلاتی ورودی و خروجی قرار دارد، اما شهرستان‌های شمالی مانند کاشان و نطنز، جنوبی لنجان و در شرق خور و بیابانک از ورودی‌های بسیاری برخوردار بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به سیاست‌گذاری‌های میراث‌فرهنگی اصفهان در رونق بخشیدن گردشگری در شهرستان‌های دارای ظرفیت‌ گردشگری گفت: اصفهان برای توسعه گردشگری در جنبه‌های مختلف از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند و در سال جاری برای افزایش گردشگری در شهرستان‌ها در مکان‌های پربازدید مانند چهلستون تبلیغات فراوانی شده است.

وی بیان کرد: در کاخ موزه چهلستون، بروشو معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان‌ها و روستاهای به بازدیدکنندگان داده شد که سبب رشد حضور گردشگر در سطح استان شد.

اللهیاری اظهار داشت: بسیاری از شهرستان‌ها با تبلیغات در مکان‌های پر بازدید توانستند تورهای یک‌ روزه و نیم‌روزه به مناطق خود اعزام کنند.

وی افزود: در صدد هستیم از تجربیات ستاد سفر استفاده کرده و در آینده این ستاد برای توسعه گردشگری در اصفهان به یک ستاد دائم تبدیل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :