مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اعلام برگزیدگان اولین جشنواره عکس آسمانی ها در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و یک اثر از اعضای کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.
کد خبر: ۱۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 20 January 2016
 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اعلام برگزیدگان اولین جشنواره عکس آسمانی ها در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و یک اثر از اعضای کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (30 دی) بابیان اینکه جشنواره عکس «آسمانی ها» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد  گفت: 2 هزار و یک اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه فراخوان نخستین جشنواره عکس «آسمانی ها» (۲۵ مرداد) اعلام شد افزود: ۱۴ اثر از ۱۴ پایگاه اوقات فراغت برگزیدگان جشنواره عکس «آسمانی ها» هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اوقات فراغت و احیای فریضه نماز، اوقات فراغت و آشنایی با مفاهیم قرآنی و کشف استعدادها، اوقات فراغت و تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، اوقات فراغت و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، اوقات فراغت و زمینه نشاط و پویایی نوجوانان و جوانان مسجدی، اوقات فراغت و مناسبت های ملی و مذهبی، اوقات فراغت و سبک زندگی اسلامی با مؤلفه های مسجد طراز اسلامی و اوقات فراغت و اسوه حسنه حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را موضوعات نخستین جشنواره ملی عکس «آسمانی ها» در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

 

حجت الاسلام یوسفی ابراز کرد: اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس «آسمانی ها» با بازبینی نهایی هیئت داوران مشخص شد و از بین 2 هزار و یک اثر ارسالی به دبیرخانه ۱۴ اثر از ۱۴ پایگاه اوقات فراغت سراسر کشور معرفی شدند.

 

اسامی نفرات برتر نخستین جشنواره عکس آسمانی ها بشرح زیر است:

ولی الله نادعلی زاده، از کانون شهید اعتباری (اردبیل)

بهنام سخنور، از کانون شهید گرائیلی خرما کلاه (مازندران)

احمد رضاخانی، از کانون الغدیر (ایلام)

سید حمید هاشمی، از کانون جواد الائمه مشهد

محمد جمشیدی، از کانون صابر (چهارمحال و بختیاری)

سیدتمری از کانون شهدای سیاه خور (کرمانشاه)

ماشاالله اکبری، از کانون انقلاب سردارآباد (کرمانشاه)

سجاد برغول، از کانون نورالانوار (ارومیه)

مرتضی براتی لطف، از کانون حیدریون (قم)

مصطفی ضیائی، از کانون انصار انصارالحسن ساوه (مرکزی)

فوزیه پیری از کانون چهاریارنبی (کردستان)

رسول مختاری از کانون شهید بهشتی خمینی شهر (اصفهان)

حیدر قلی نژاد، از کانون آل طاها (اردبیل)

حبیب عباسی، از کانون مهدی موعود مهدیه (چهارمحال و بختیاری)

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، دیبرجشنواره نخستین جشنواره عکس آسمانی ها چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری و مساعدت ستاد عالی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاهی از آثار برتر نخستین جشنواره عکس «آسمانی ها» در سالن شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می شود.

 

لازم به ذکراست: رضا زیرک پور و مریم آل مومن دهکردی به عنوان رئیس و داور، داوری نخستین جشنواره عکس «آسمانی ها» را بر عهده داشتند./م


منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شعبا نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
با عرض پوزش ولی الله نادعلیزاده از کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر می باشد.
با تشکر و قدر دانی از زحمات شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار