سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن:
تابناک: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن به منظور قرار گرفتن در شرایط مسابقه و آمادگی بیشتر برای ادامه لیگ برتر، روز یکشنبه ۹ فرودین ماه در ورزشگاه فولادشهر و در دیداری دوستانه در برابر پاس همدان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی شجاعی اظهار داشت: تمرینات تیم ذوب‌آهن در سال جدید از روز 5 فروردین ماه آغاز شد و روزهای 6 و 7 فروردین نیز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین جلسه تمرین تمام بازیکنان تیم شاداب و باانگیزه حضور داشتند به غیر از مسعود حسن‌زاده و احسان پهلوان که به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی در این تمرین غایب بودند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط اسماعیل فرهادی گفت: اسماعیل فرهادی اواخر سال گذشته و قبل از بازی با پیکان از ناحیه نازک‌نی دچار آسیب‌دیدگی شد و تا حدود یک ماه دیگر هم باید به دور از تمرینات استراحت کند.

وی بیان کرد: تیم ذوب‌آهن به منظور قرار گرفتن در شرایط مسابقه و آمادگی بیشتر برای ادامه لیگ برتر، روز یکشنبه 9 فرودین ماه در ورزشگاه فولادشهر و در دیداری دوستانه در برابر پاس همدان قرار می‌گیرد.

شجاعی تصریح کرد: پس از دیدار دوستانه، تمرینات تیم تا روز 15 فرودین ماه که ذوب‌آهن در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در فولادشهر میزبان گسترش فولاد تبریز است، ادامه می‌یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار