فرمانده انتظامی قائم‌شهر
فرمانده انتظامی قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در پوشش شرکت جعلی پخش مواد غذایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 21 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدعلی اتباعی طبری گفت: در پی اعلام شکایت افرادی از استان‌های مازندران، لرستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی به نام جعلی «عباس ـ ن» 48 ساله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیان پرونده و مالباختگان دریافتند متهم به کلاهبرداری با تاسیس شرکت جعلی توزیع و پخش مواد غذایی پس از کسب اعتماد بازاریان اقدام به خرید اجناس و صدور چک‌های بلامحل کرده است.

این مسئول تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد مرد 48 ساله کلاهبردار با نام واقعی «پرویز ـ ح» را در محلات شهر زدند.

طبری خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در نتیجه در عملیاتی غافلگیرانه متهم را هنگام تردد با یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در یکی از میادین اصلی شهر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که با تاسیس شرکت جعلی و تهیه دفتر کار و ساخت مهر جعلی شرکتی به نام نوین‌پخش را تاسیس کرده بود با افتتاح حساب‌های جاری به نام جعلی «عباس ـ ن» به خرید اقلام و کالا در بازار اقدام و با صدور چک‌های بلامحل، بیش از سه میلیارد تومان از بازاریان و کسبه کلاهبرداری کرده بود.

این مسئول گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار