کد خبر: ۱۶۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 21 January 2016


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه طرح بانک صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی استان البرز اجرا می‌شود، گفت: در سال جاری ۳۲ طرح پژوهشی به تصویب رسیده که برخی از آن‌ها مربوط به استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گودرز رضایی در همایش آموزش و پژوهش در صنعت که با حضور فرماندار شهرستان اشتهارد، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و صنعت‌گران و پژوهشگران در محل سالن همایش شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد، اظهار داشت: همایش «آموزش و پژوهش در صنعت» با هدف بحث و تبادل نظر صنعتگران، پژوهشگران و مدیران ارشد استان البرز انجام شد.

وی در مورد برجام، لغو تحریم‌ها و پیروزی تیم هسته‌ای کشور افزود: با فرجام برجام مشکلات بتدریج حل می‌شود و امید است بتوانیم از فرصت‌های پیش‌رو به‌نحو شایسته‌ای بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران در سطح کشور ازطرح‌های پژوهشی استقبال می‌‌کند، تصریح کرد: در سال جاری 32 طرح پژوهشی به تصویب رسیده که برخی از آن‌ها مربوط به استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه طرح بانک صنایع کوچک از مهمترین این طرح‌های است که شرکت شهرک‌های صنعتی متولی آن محسوب می‌شود، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تفاهم نامه‌ای با پژوهشگاه مواد و انرژی برای همکاری‌های مختلف از جمله در بحث ارزیابی و پالایش زیست محیطی شهرک و فاضلاب آن منعقد کرده که تاکنون همکاری شایسته‌ای از سوی پژوهشگاه صورت گرفته است.

رضایی اظهار داشت: این شرکت آمادگی در جهت اعزام اساتید دانشگاهی به بخش صنعت وحمایت از پایان‌نامه‌ها، آموزش، حمایت علمی و پژوهشی از واحدهای صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این همایش دفتر نمایندگی پژوهشگاه مواد و انرژی در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار