نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار توجه و توسعه هنر و ادبیات انقلابی و مقاومتی در کشور شد.
کد خبر: ۱۶۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 23 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله اسد الله ایمانی ظهر شنبه در دیدار با مسئولین برگزار کننده جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج هنرمندان، گفت: امروز دنیای استکبار با تمام توان سیع می کند که ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما را به سمت خواسته های خود ببرد.

وی ادامه داد: امروز به ادبیات و هنر انقلابی و ادبیات و هنر مقاومتی نیازمندیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هنر تاثیر مستقیم بر جامعه انسانی و الهی دارد تاکید کرد: به طور کلی حقیقت و ارزش های الهی و انسانی با هنر پایدار مانده و ارزش ها در غالب هنر نمایان شده است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: بر همین اساس از زمان پیامبران الهی و انبیا نیز رابطه مستقیم بین گفته ها، داده ها و موضوع هنر وجود داشته است.

امام جمعه شیراز افزود: تاثیر کارهای هنری در پایدار ماندن موازین و ارزش های الهی بسیار تاثیر گذار است.

وی یادآور شد: تمام زندگی انسان در غالب هنر، تجلی پیدا کرده و پایدار می ماند و اگر امروز می توانیم فکر و ذهن گذشتگان را بخوانیم به لطف هنرهای به جا مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه نسل امروز و فردای کشور باید به مقاومت موضوعات انقلابی بیشتر آشنا شوند، گفت: هرچند که برای شروع این کار دیر شده اما باید در این راستا سرمایه گذاری کرد.

آیت الله ایمانی یادآور شد: قبل از انقلاب، جوانانی که در بند بودند را باید سرلوحه هنر مقاومت می کردیم و امروز هم باید رهبران جامعه اسلامی در کشورهای مختلف را مد نظر قرار داد.

وی ادامه داد: امروز باید سرودهای مقاومت را برای دنیای اسلام آماده کنیم و در این راستا با زبان اقوام باید سرودهای گوناگون ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار