رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:
دشتی با انتقاد شدید از رقص یک دختر خانم در مراسم آغازین جشنواره زمستانی سرعین گفت : تصاویر رقص یک خانم ویک آقا , توسط عکاسان بسیجی تهیه شده است که به محضر ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی استان ارسال خواهد شد که امیداوریم با تدبیر نماینده محترم ولی فقیه در استان برخورد لازم با متولیان این مراسم بعمل آید.
کد خبر: ۱۶۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 24 January 2016

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: هنر بهترین وسیله و شیوه در بیان آرمانها و حقایق انقلاب اسلامی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان چهره واقعی انقلاب اسلامی را برای جهانیان معرفی کرد.

به گزارش تابناک اردبیل عظیم دشتی در جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مدیران انجمن‌های ادبی و هنری وکانونهای سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان متعهد بسیجی در خصوص تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف سنگین و خطیری به دوش دارند و در انجام این ماموریت خطیر و سنگین، خستگی ناپذیر ومتعهدانه وارد کارزار خواهند شد.

وی تصریح کرد: این بسیجیان بودند که در جنگ هشت ساله تمام عیار استکبار جهانی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با حداقل امکانات و تجهیزات با تکیه بر نیروی ایمان، معنویت و باورهای دینی در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمنان ایستادند و آبرومندانه از میدان نبرد خارج شدند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: امروز نیز بسیجیان می‌توانند با تکیه بر نیروی ایمان و معنویت و پیروی از ولی امر مسلمین جهان درمقابل جنگ نرم دشمنان بایستند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

دشتی بیان کرد: بزرگترین حادثه واپسین دهه‌های هزاره دوم میلادی وقوع انقلاب اسلامی بود که به دست توانای امام خمینی (ره) تحقق یافت و مردم سالاری دینی را در قلب جهان اسلام عینیت بخشید و مهر باطل بر پیشانی آنانی زد که دم از دموکراسی و حکومت مردم بر مردم می‌زدند و هر روز جایگاه و نقش دین را در اداره امور جامعه متزلزل می‌کردند.

این مسئول افزود: تمام تحلیل‌گران سیاسی و مسائل اجتماعی بر این باورند که انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای به بار نشست که حرکت‌ها و نهضت‌های مذهبی در دنیا افول کرده بود و تمام دگرگونی‌ها و حرکت‌های اجتماعی یا به غرب سرمایه‌داری و یا به یکی از کشورهای اقماری بلوک شرق وابسته بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: این نهضت عاشورایی امام (ره) با اعلام عدم وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب پا به عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشت و در این 37 سال نیز نشان داده که ذره‌ای از آرمان خود عدول نکرده است.

دشتی گفت: هدف انقلاب اسلامی حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و نفی هرگونه سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان و برقراری حکومت اسلامی و ارائه تصویری جدید و زنده از حاکمیت مذهب اعلام کرد.

وی ادامه داد: حضرت امام به عنوان رهبر و سکاندار انقلاب برای نیل به اهداف مبارزاتی خود و حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و حاکمیت ارزش‌های دینی شیوه‌های سیاسی و الگوهای خاصی را برگزیده بود که برگرفته از فقه پویای شیعه و تاریخ پرافتخار اسلام بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: هیچ قدرتی نمی‌تواند آسیبی بر آرمان‌های تبیین و ترسیم شده انقلاب اسلامی وارد کند چرا که ملت ایران برای حفظ استقلال همه جانبه خود صدها هزار نفر از بهترین فرزندانشان را تقدیم کردند و همچون کوه استوار بر سر عهد و پیمان خود با شهدا و امام شهدا هستند و از آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی صیانت خواهند کرد.

دشتی عنوان کرد: در مقطع کنونی یکی از ابزارهای مورد استفاده استکبار جهانی برای رسیدن به امیال شیطانی خود بهره‌گیری از ابزار هنر است و با سرمایه‌گذاری کلان در عرصه هنر تلاش می‌کنند که چهره الگوساز اسلام و انقلاب اسلامی را زشت و بد معرفی کنند که به یقین بهترین و موثرترین ابزار مقابله با این شیوه و عمل دشمن استفاده از ابزار و روش‌های هنری متعهدانه است.

وی در ادامه گفت: به میمنت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی از قبیل جشنواره شعر انقلاب , اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی , کارگاههای تخصصی رشته های مختلف هنری نمایشگاههای عکس , خوشنویسی, محافل ادبی وخاطره گویی, توسط کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های استان و انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان اجرا خواهد شد.

دشتی در پایان با انتقاد شدید از رقص یک دختر خانم در مراسم آغازین جشنواره زمستانی سرعین گفت : تصاویر رقص یک خانم ویک آقا , توسط عکاسان بسیجی تهیه شده است که به محضر ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی استان ارسال خواهد شد که امیداوریم با تدبیر نماینده محترم ولی فقیه در استان برخورد لازم با متولیان این مراسم بعمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار