مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان اردبیل گفت: همشهریان به جای پرداخت نقدی کرایه اتوبوس‌های شهری، بهتر است از کارت بلیط استفاده کنند که برای آنها صرفه اقتصادی مطلوبی را دارد.
کد خبر: ۱۶۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 24 January 2016

حمید مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بر فجر‌آفرینان و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی اقدامات و اتفاقات مهم و ارزشمند نیاز به مشارکت همگانی دارد که این مشارکت جدی و مهم می‌تواند منجر به حفظ محیط زیست سالم باشد.

وی تصریح کرد: شهروندان بهتر است در سالم نگه داشتن فضای عمومی شهر به جای استفاده از وسائط نقلیه شخصی از وسائط نقلیه عمومی به ویژه اتوبوس‌ها استفاده کنند که قطعاً این اقدام می‌تواند به پاک بودن فضای شهری کمک کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان اردبیل گرایش مردم را به استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی روز به روز مطلوب و مناسب توصیف کرد و گفت: در گرامیداشت 29 دی ماه روز هوای پاک سعی کردیم تا بر اساس دستورات و پیگیری‌های شهردار اردبیل و فرهنگ‌سازی در استفاده از وسائط نقلیه عمومی خدمات مطلوب‌تری را به هموطنانمان ارائه کنیم تا رضایتمندی آنها فراهم آید.

مظاهری در مورد فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی به جامعه معلولان و جانبازان در جابه‌جایی راحت و آسان افزود: با توجه به محدودیت منابع و امکانات ما در حال حاضر با یک دستگاه مینی‌بوس قادر هستیم معلولان و جانبازان اعزامی به مسابقات ورزشی را به صورت رایگان سرویس داده و در آینده انتظار می‌رود این بستر تقویت شده و توسعه پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای اینکه جانبازان و معلولان بتوانند راحت تردد کنند ما در آینده در تعداد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که به آنها ارائه خدمات می‌کنند، بر تعدادشان افزوده می‌شود.

مظاهری از همشهریان و هموطنان خواست تا با تهیه کارت بلیط به جای پرداخت نقدی این سازمان را در ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر همراهی کنند چرا که اگر از کارت بلیط استفاده کنند قطعاً از اضافه پرداخت‌ها جلوگیری شده و در سبد درآمدی آنها نیز تأثیر مثبتی را شاهد می‌شویم.

وی اضافه کرد: با پرداخت کرایه اتوبوس‌ها از طریق کارت بلیط از دریافت کرایه‌های اضافی خودداری شده و در کنار آن بحث بهداشت در رد و بدل شدن پول و جلوگیری از شیوع برخی بیماری‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته تا یک تسریع خدمات را در جابه‌جایی مسافران شاهد باشیم.

مظاهری از تهیه و تدارک لباس متحدالشکل برای رانندگان اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: برای نیمه اول و دوم سال لباس‌های مناسب و متحدالشکلی تدارک دیدیم که این کار ساماندهی حمل و نقل عمومی و شناسایی راننده را برای مردم و دیگر عوامل نظارتی و بازرسی راحت‌تر می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی استان اردبیل در مورد نوسازی ناوگان مینی‌بوس در اردبیل نیز افزود: در آینده خبرهای خوشی را در این حوزه به مردم می‌دهیم و ما در حال رایزنی با مسئولان امر هستیم تا گام‌های جدی در نوسازی حمل و نقل عمومی به ویژه مینی‌بوس‌ها را برداریم.

وی ادامه داد: در نظر شهردار اردبیل رویکرد جدی ما توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی است که اقدامات خوبی در این حوزه آغاز شده که امیدواریم آثار و نشانه‌های این حرکت مطلوب و مناسب را در آینده نزدیک شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار