مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون استان زنجان خبر داد
رسول احدی اظهار کرد برنامه های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر بر اساس روز شمار این دهه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 24 January 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول احدی امروز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: امسال نیز مطابق سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل تعاون زنجان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی در این ایام بر اساس روزشمار این دهه اجرایی می‌شود، اضافه کرد: عنوان روز دوازدهم بهمن ماه «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)،ولایت فقیه و رهبری» است و بر این اساس برنامه‌هایی از قبیل ارسال پیامک به جامعه کار و تولید و تعاونگران و پیام‌های الکترونیکی تبریک به همکاران شورای هماهنگی استان در این روز اجرایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی در فضای مجازی توسط اعضای شورای هماهنگی، پخش سرودهای اوایل انقلاب در کارخانجات و تعاونی‌ها و به صدا در آوردن زنگ انقلاب در کارخانجات همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با 12 بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین عنوان روز سیزدهم بهمن ماه را «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت» اعلام کرد و افزود: آغاز برگزاری مسابقات ورزشی کارگران (رشته دو و میدانی) و برگزاری مسابقه در رشته فوتسال آقایان از جمله برنامه‌های این روز است.

این مسئول در ادامه عنوان روز چهاردهم بهمن ماه را «انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» عنوان کرد و گفت: در این روز نیز مسابقات ورزشی تنیس روی میز کارگران (آقایان) برگزار می‌شود.

وی «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت» را عنوان روز پانزدهم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز کارگران (بانوان)، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری و تجلیل از مقام شامخ ایشان و برگزاری مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا نیز از برنامه‌هایی است که روز پانزدهم بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه روز شانزدهم بهمن ماه «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالت خواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)» نامگذاری شده است، تصریح کرد: شرکت باشکوه در نماز جمعه برنامه اداره کل تعاون در این روز است.

این مسئول با اشاره به اینکه عنوان روز هفدهم بهمن ماه نیز «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» است، گفت: در این روز مسابقات شنا کارگران (بانوان) و مسابقات طناب کشی کارگران (آقایان) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن اسلامی» عنوان روز هجدهم بهمن ماه است، تصریح کرد: در این روز برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی در سطح کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تعاونی‌های تحت پوشش و مسابقات طناب کشی بانوان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه‌، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی» نیز عنوان روز نوزدهم بهمن ماه است، اضافه کرد: برگزاری جشن انقلاب و یادواره شهدای کارگر در شهرستان ابهر و برگزاری مسابقات در رشته شنا کارگران (آقایان) نیز برنامه‌ای است که روز نوزدهم بهمن اجرایی می‌شود.

این مسئول «انقلاب اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی» را عنوان روز بیستم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: دیدار و ملاقات مستقیم و چهره به چهره مدیران و مسئولین اجرایی شورای هماهنگی با ارباب رجوع برای استماع مشکلات ایشان و اتخاذ تصمیمات قانونی از برنامه‌های روز بیستم بهمن ماه است.

وی با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی، دشمن شناسی‌، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» نیز عنوان روز بیست و یکم بهمن ماه است، اضافه کرد: برگزاری مراسم تجلیل از فعالین عرصه فرهنگی و نماز اداره کل از برنامه‌های اجرایی این روز است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه « انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» عنوان روز بیست و دوم بهمن ماه است، افزود: تهیه بیانیه از سوی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و انعکاس آن در رسانه‌ها و حضور پرشور جامعه کار و تلاش، تعاونگران، کارآفرینان و خانواده‌های ایشان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز برنامه‌های اجرایی روزی بیست و دوم بهمن ماه است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف امسال نیز طی دهه فجر شاهد برگزاری باشکوه برنامه‌ها باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار