سرپرست آتش‌نشانی کهریزک گفت: اتصالات برق علت اصلی بخش عمده‌ای از آتش‌سوزی‌های بخش کهریزک است.
کد خبر: ۱۶۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 24 January 2016
تماس به‌موقع شهروندان با ایستگاه آتش نشانی کهریزک و اعزام فوری نیروهای ایستگاه شماره 2 به محل حادثه، کارخانه را از چنگال آتش نجات داد.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با آتش نشانی تماس گرفته و از حریق در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی تهران خبر داد.

وحید فروغی گفت: پس از دریافت پیام، نیروهای ایستگاه شماره 2 بلافاصله به محل حریق اعزام شدند و پس از اطفای حریق، علت حادثه را اتصالی سیم های برق ژنراتور تامین انرژی کارخانه اعلام کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به آمار موجود، درصد قابل توجهی از آتش‌سوزی‌های سطح شهر در منازل و کارخانه‌ها به‌دلیل نواقص سیم‌کشی‌های برق و اتصالات برقی اتفاق می‌افتد از این‌رو در راستای آشنایی بیشتر کارکنان آتش نشانی با تاسیسات برق و راهکارهای پیشگیری، مکاتبات لازم با اداره برق منطقه‌ای استان تهران صورت گرفت تا شرایط بازدید نیروهای آتش‌نشانی از پست برق 63 هزار ولتی کهریزک انجام شود.

سرپرست آتش‌نشانی کهریزک در پایان افزود: در این بازدید، نیروهای آتش نشانی از نزدیک با تاسیسات برقی آشنا شده و با کمک نیروهای متخصص اداره برق، آموزش‌های لازم در مواقع اضطراری انجام عملیات نجات به دلیل حوادث برقی را فرا گرفتند.

پست برق 63 هزار ولتی واقع در شهر کهریزک یکی از مهم‌ترین پست‌های برق استان تهران است که در محدوده این شهر واقع شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار