بعد از ساعت‌ها بحث و بررسی با نظر اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل، تعرفه سال 95 شهرداری اردبیل تصویب شد.
کد خبر: ۱۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 25 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل شامگاه یکشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر تصمیم گرفت تا با کمترین افزایش در تعرفه‌ها با توجه به وضعیت درآمدی مردم تعرفه سال 95 را مورد بحث و بررسی قرار داده و نسبت به تصویب نهایی آن اقدام کند.

زکی‌الله خوشبخت افزود: بحث‌های زیادی در مورد پیشنهاد کمیسیون شورای شهر مبنی بر افزایش تخفیف مناطق محروم در پرداخت عوارض از رقم 20 به 30 درصد مناطق 13 گانه اردبیل و برخی دیگر از مناطق کم برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما در نهایت مقرر شد همان تخفیف 20 درصد سال‌های گذشته به ویژه برای احیای بافت فرسوده و قدیمی مدنظر قرار گیرد.

وی از همکاری و همراهی خوب اعضای شورای شهر و شهردار برای تصویب تعرفه تنظیمی سال 94 با بررسی‌های دقیق خبر داد و گفت: یکی از تغییراتی که در تعرفه 94 اعمال شده توجه شهرداری به طراحی نمای ساختمان و نورپردازی‌ها به همراه ارائه الگوهای مناسب در این حوزه با تعرفه‌های پیشنهادی است که قطعا زمینه مطلوبیت بیشتر کار را فراهم خواهد کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در کنار تصویب تعرفه سال 95 با رای اکثریت شورای شهر مقرر شد تا شهرداری در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بودجه سالانه خود را به شورای شهر ارائه کند تا بتوانیم در مهلت باقیمانده از سال 94 این لایحه را بررسی و تصویب کنیم.

خوشبخت با گرامیداشت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت تدارک جشن‌های مختلف از سوی شهرداری اردبیل در گرامیداشت این ایام گفت: تلاش می‌کنیم تا در این ایام بزرگترین پروژه عمرانی اردبیل که پل بزرگ قدس است کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این جلسه سلامت صفری دید مناسب شهرداری را به بافت کهن حائز اهمیت بیان کرد و گفت: قطعا حمایت از تعرفه‌های تشویقی برای ساکنان مناطق کم برخوردار و اعمال تخفیف‌های متفاوت زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا یک توسعه همه‌جانبه را در اجرای پروژه‌ها را شاهد باشیم.

وی دیدگاه شهردار اردبیل در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت خرد جمعی برای تصویب برنامه سالانه را یادآور شد و گفت: امیدواریم همه این برنامه‌ریزی‌ها به مطلوبیت روند کارها کمک کند.

رحیم آقازاده دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز با بیان اینکه بودجه روح برنامه است و باید با نگاه کارشناسی و فنی بودجه مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: به نظر می‌رسد ما از دیدگاه‌های کارشناسی در این حوزه فاصله گرفته‌ایم و نتوانستیم اهدافمان را در این حوزه تحقق ببخشیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی نگاه عادلانه و بدون تبعیض شهرداری را به توسعه همه مناطق یادآور شد و افزود: ضرورتی ندارد با ارائه تخفیف‌های افسارگریخته بودجه شهرداری را خالی کنیم و نتوانیم خدمات عمران و توسعه را فضایی متفاوت ببخشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار