مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت که نیاز گندم استان زنجان ۱۳۰ هزار تن است و ظرفیت ذخیره سازی ۴۵۰ هزارتنی گندم در سیلوهای استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 25 January 2016

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول منصوری اظهار کرد کهدر حال حاضر ۱۱سیلوی دولتی و بخش خصوصی در استان زنجان فعال است، وی افز ود: از این تعداد دو سیلوی شهر زنجان و سیلوی روباز سلطانیه به عنوان سیلو های دولتی، وچهارسیلو در شهرهای ابهر، خدابنده، ایجرود و زنجان به عنوان سیلوهای بخش خصوصی و چند سیلو کنار کارخانه های آرد سازی وجود دارند که سیلوهای بخش خصوصی به صورت فلزی هستند.

وی ظرفیت سیلوهای استان زنجان را ۴۵۰هزار تن اعلام کرد و گفت: سیلوی۱۰۰هزار تنی در سال آینده در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ساخت این تعداد سیلو با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.

منصوری از افتتاح سیلوی ولیعصر زنجان خبر داد و گفت: این سیلو با ظرفیت ذخیره سازی پنج هزار تن گندم دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: نیاز گندم استان زنجان ۱۳۰هزار تن است و ظرفیت ذخیره سازی۴۵۰هزارتنی گندم در سیلوهای استان وجود دارد و این میزان ظرفیت ذخیره سازی بیش از۱.۵برابر ظرفیت استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه۱۴زنجانگفت: سیلوهای بخش خصوصی با ذخیره‌سازی۸۹هزار تن‌، کارخانجات آردسازی با ذخیره۸۷هزار تن‌، اتحادیه تعاونی روستایی با ذخیره۱۸هزار تن در امر خرید تضمینی گندم امسال مشارکت داشتند.

منصوری از افزایش ظرفیت سیلوها در استان زنجان طی سال آینده خبر دادوتصریح کرد:بخش خصوصیدر راه اندازی این سیلوها همکاری خوبی دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار