معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از توقف فروش اینترنت در کردستان خبر داد و کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان را از شاخص‌های تعیین شده، پائین‌تر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۶۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 25 January 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غلامرضا داداش‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر در کردستان توقف فروش اینترنت ADSL اعمال شده است.

وی گفت: در مواردی که کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکان از شاخص‌های تعیین شده پائین‌تر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد توقف فروش سرویس اپراتور تا زمان ارتقای پهنای باند اقدام می‌کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت، می‌توانند از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ و پایگاه اینترنتی https://195.ict.gov.ir/ شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
باسلام متاسفانه ماگاهاً دربانه شاهدهستیم که چهار روز متوالی خبری از اینترنت نبوده که این خود خلاف حقوق مصرف کنندهامیباشد خواهشاً بررسی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار