شهردار اردبیل گفت: 50 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۶۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ 25 January 2016

حمید لطف‌اللهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به دلیل محدودیت فصل کاری و دوران چهار ماه مدیریت بنده با کمک دیگر تلاشگران شهرداری در این مدت کوتاه سعی کردیم تا برخی از پروژه‌ها به سرانجام برسد تا در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آنها باشیم.

وی گفت: این پروژه‌ها که بیش از 50 پروژه متوسط و بزرگ را شامل می‌شود در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عموم مردم اردبیل می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

شهردار اردبیل به کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه عمران شهری در دهه فجر اشاره کرد و افزود: پل قدس در ایستگاه سرعین اردبیل به زودی تجهیز کارگاره شده و عملیات اجرایی آن در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود.

لطف‌اللهیان با اشاره به تفاوت تعرفه سال آینده شهرداری با مبالغ تعرفه امسال بیان کرد: ما با محور قرار دادن توسعه و احیای بافت تاریخی و کهن در اردبیل و توسعه فرهنگی و اجتماعی این تعرفه‌ها را معین کردیم که با تصمیم شورای شهر قرار است این تعرفه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

این مسئول ادامه داد: تعرفه سال 95 شهرداری اردبیل با استقبال اعضای شورای شهر روبه‌رو شد و به اتفاق آرا این تعرفه به تصویب رسید که امیدواریم آثار آن را در احیای بافت تاریخی، کهن و حفظ اصالت و هویت این مجموعه‌ها در سطح شهر شاهد باشیم.

شهردار اردبیل توسعه فرهنگی اجتماعی را نیز به عنوان یکی از مباحث اصلی یادآور شد و تصریح کرد: در بودجه سال آینده نیز که در حال تدوین نهایی است رویکرد توسعه محوری بیش از گذشته مورد توجه است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، لطف‌اللهیان در پایان سخنان خود یادآور شد: در بودجه سال آینده نیز محوریت توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز در شهرداری و اقدامات شورای شهر مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم خروجی آن مطلوب و مناسب باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار