رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 10 مسجد شهر ملایر به مدت 10 شب خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 26 January 2016

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 10 مسجد شهر ملایر به مدت 10 شب خبر داد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی توجه به موقوفات و سنت حسنه وقف است اظهار کرد: ثمرات این دستاورد امروز باعث توسعه کشور شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مقوله‌های مهم در سازمان اوقاف توجه به برنامه‌های فرهنگی است، گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج بیشتر سنت حسنه وقف توجه به برنامه‌ها و محافل قرآنی و برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه و تببین اهداف انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری بیش از 15 برنامه مختلف همزمان با دهه فجر توسط اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: تعدادی از این برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها ی کشوری و تعدادی از برنامه‌ها نیز شهرستانی است.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه جشن انقلاب در 10 مسجد شهرستان ملایر به مدت 10 شب خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

اسدپور بیان کرد: این برنامه شامل سخنرانی با موضوع مباحث روز، گفتمان‌های انقلاب، بصیرت‌افزایی بر اساس فرمایشات رهبری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، جشن و... خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن انقلاب در امام زادگان شاخص شهرستان ملایر خبر داد و گفت: مهمترین این برنامه‌ها در امامزاده عبدالله(ع) ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده ابراهیم طجر سامن و همچنین تالار موقوفات برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محفل انس با قرآن در امامزاده عبدالله(ع) در یکی از شب‌های ایام دهه فجر، برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب با همکاری بسیج خواهران در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، برگزاری بانگ «الله اکبر» در امامزادگان همزمان با شب 22 بهمن و جشن انقلاب در امامزاده ابراهیم طجرسامن را از جمله این برنامه‌ها دانست.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری ویژه‌برنامه جشن انقلاب در روز 22 بهمن در امامزاده عبدالله ملایر خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید، تبلیغات اسلامی و سپاه برگزار می‌شود و شامل غبارروبی امامزاده‌ها، سخنرانی، شعرخوانی شاعران ملایر، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامی و اطعام‌دهی یک هزار نفر بر اساس نیت واقف خواهد بود.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن با جامعه قرآنی شهرستان ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ویژه‌برنامه از 37 نفر از برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی تجلیل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار