مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: دومین شهرک سلامت کشور در ایلام احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۷۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 26 January 2016

 مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: دومین شهرک سلامت کشور در ایلام احداث می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام عبدالمالک شنبه‌زاده بااعلام این خبرظهار داشت: این شهرک سلامت شامل مجموعه بیمارستانی، اقامتی، رفاهی و ورزشی است و با هدف گذراندن دوران نقاهت بیماران در محیطی آرام، احداث می‌شود.

وی افزود: در این شهرک، تمامی نیازهای روحی روانی بیماران در مراحل مختلف درمان تا پایان دوره نقاهت در نظر گرفته شده و آرامش مورد نیاز آنان تامین خواهد شد، ضمن اینکه امکانات مورد نیاز برای رفاه حال همراهان بیمار نیز فراهم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، حجم سرمایه‌گذاری پروژه شهرک سلامت ایلام را حدود 700 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: احتمال مشارکت سرمایه‌گذاران چینی نیز در این پروژه وجود دارد.

شنبه‌زاده افزود: خوشبختانه یکی از کارآفرینان خوشنام و مطرح استان برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اقدام کرده است و با توجه به سابقه کاری وی در انجام دیگر پروژه‌ها، شهرک سلامت ایلام در مدت دو سال احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: مکان این پروژه در خارج از محدوده شهر و محل فعلی دانشگاه پارسیان است و برای احداث شهرک سلامت، به دلیل دوری از هیاهوی شهر بسیار مناسب است و امکانات و خدمات مورد نیاز بیماران و همراهان آن‌ها را تامین خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ایجاد شهرک سلامت به توسعه توریسم درمانی در استان منجر خواهد شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار