کد خبر: ۱۷۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 27 January 2016
دبیر فدراسیون پزشکی، ورزشی گفت: هیات های پزشکی، ورزشی استان ها تنها به درآمدهای محدود بیمه ورزشی اکتفا نکنند بلکه به دنبال درآمدزایی برای خوداتکایی مالی باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا سعیدی عصر سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فدراسیون پزشکی، ورزشی آماده همکاری و حمایت جدی از هیات های استانی از جمله در زمینه تهیه وسایل تخصصی فیزیوتراپی و تامین مکان و فضای مناسب است.
وی بیان کرد: هیات های پزشکی، ورزشی استان ها ارتباط و تعامل بیشتری با اداره های کل ورزش و جوانان داشته و از ظرفیت و امکانات جمعیت هلال احمر و تامین اجتماعی برای ارائه خدمات لازم به وزرشکاران استفاده بهینه کنند.
سعیدی اظهار کرد: از رئیس هیات پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در زمینه فعالیت و خدمات رسانی به ورزشکاران از هیچ تلاشی دریغ نکند.
وی عنوان کرد: عملکرد هیات پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران مطلوب و رضایت بخش بوده اما نیاز به همت و تلاش بیشتری است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: این مجمع سی و نهمین مجمع انتخابات هیات های ورزشی استان در دو سال گذشته است.
جهانبخش ایزدپور افزود: زمینه توسعه ورزشکاران در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است و متولیان امر باید برای رونق هر چه بیشتر رشته های مختلف ورزشی این استان تلاش و اقدام کنند.
وی بیان کرد: در سال 93 رتبه کشوری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ورزش از 31 به 26 ارتقا یافت و هم اکنون نیز این استان با یک متر و هفت صدم سانتیمتر سرانه فضای کشوری رتبه اول را در کشور دارد.
ایزدپور اظهار کرد: نمود اصلی فعالیت یک هیات ورزشی تربیت و پرورش ورزشکاران ملی و کسب مقام های کشوری است.
وی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر همپای آقایان حرکت کرده اند، عنوان کرد: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی آقا و خانم این استان در صورت حمایت شدن می توانند بیش از پیش در کشور مطرح شوند.
در این نشست اسحاق غلامپور با کسب 16 رای از مجموع 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال در سمت خود به عنوان رئیس هیات پزشکی، ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار