مدیرکل راه آهن شمال
مدیرکل راه آهن شمال گفت: پیش فروش بلیط‌های نوروزی قطار در مازندران بدون افزایش قیمت خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 28 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، یوسف گران پاشا گفت: پیش فروش بلیط های نوروزی قطار های استان از ساعت 19 پنج بهمن آغاز شده است و از ساعت 7 صبح امروز 6 بهمن ماه در دفاتر خدمات مسافرتی كل استان آغاز شده است.

مدیركل راه آهن شمال با اشاره به اینكه قیمت بلیط های قطار بدون افزایش قیمت پیش فروش خواهد شد افزود: بلیط های در حال پیش فروش مربوط به مسیر های گرگان- ساری – تهران و ساری – تهران و ساری – مشهد می باشد كه همه روزه خواهد بود.

وی اظهار كرد: فروش بلیط قطار محلی گرگان – پل سفیدپیش فروش ندارد.

مدیر کل راه آهن شمال همچنین از ارائه تخفیف 30 تا 50 درصدی به محموله های ترانزیتی به منظور ارائه خدمات متمایز به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، رقابت با بخش های دیگر حمل و نقل وکمک به کاهش قیمت تمام شده کالاهای ترانزیتی خبرداد.

گران پاشا افزود:از آنجا که هزینه حمل بار از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب نوع حمل و نقل است ارائه خدماتی که باعث کاهش هزینه‌ حمل می‌شود با استقبال بازرگانان مواجه خواهد شد؛در همین راستا راه آهن ج.ا.ا. به منظور ارائه خدمات متمایز به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، رقابت با بخش های دیگر حمل و نقل و کمک به­کاهش قیمت تمام شده کالاهای ترانزیتی که از بنادرو مرزها کشور وارد یا صادر می‌شود اقدام به ارائه تخفیف 30 تا 50 درصدی به محموله های ترانزیتی کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار