مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۱۰۷ هزار و ۶۷۹ فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.
کد خبر: ۱۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 29 March 2015

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۱۰۷ هزار و ۶۷۹ فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.

به گزارش تسنیم؛ سعید کریمی  با اشاره به وجود ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان اظهار داشت: از روز ۲۸ اسفند ماه ۹۳ تا هفتم فروردین ماه امسال تعداد ۱۰۷ هزار و ۶۷۹  فقره سرعت غیرمجاز در محورهای همدان ثبت شده است.

کریمی بیان کرد: در روز ۲۸ اسفند ماه ۲ هزار و ۱۸۵ فقره، روز ۲۹ اسفند ماه هزار و ۸۶۰ فقره، روز یکم فروردین هزار و ۷۳۵ فقره، روز دوم فروردین هزار و ۷۵ فقره، روز سوم فروردین ماه امسال هزار و ۷۶ فقره ، روز چهارم فروردین ماه هزار و ۳۷۲، روز پنجم فروردین ۳۱ هزار و ۵۴۵ فقره، روز ششم فروردین ۲۳ هزار و ۵۴۹ فقره و روز هفتم فروردین ماه نیز تعداد ۴۳ هزار و ۳۱۳ فقره تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین‎‌ها به ثبت رسید.

کریمی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای همدان در هفتمین روز فروردین ماه به تعداد ۴۳ هزار و ۳۱۳ فقره به ثبت رسیده است، گفت: بیشترین کارکرد دوربین ثبت تخلف سرعت با ۴۲۹ تخلف سرعت غیرمجاز مربوط به محور اسدآباد-کنگاور بوده و این میزان ۴۰% از کل ثبت تخلف سرعت را شامل می‌شود.

وی افزود: ۵۴ دستگاه تردد شمار در محورهای همدان فعال است که آمار تردد در هفتم فروردین ماه ۹۴ به تعداد ۳۶۶ هزار و ۳۱۰ که بیشترین میزان نسبت به روزهای گذشته بوده به ثبت رسیده است، ضمن اینکه بیشترین ترددها در محور همدان– سه راهی کوریجان بوده است.

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان نصب شده است که ۹ دوربین به‌روی دکل‌های مخابراتی و ۳ دوربین بروی دکل مونوپل مستقر است ولی تنها دوربینهای ثبت تخلف سرعت میتوانند برای جریمه خودروها اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار