11فروردین ماه جاری صورت می‌گیرد
تابناک: رئیس هماهنگی مراکز مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره سبزه‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین در روز 11 فروردین ماه جاری در محل باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 29 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اعظم قربانی با اشاره به یکی از مهم‌ترین آیین‌های نوروزی اظهار داشت: انداختن سبزه‌های نوروزی و پهن کردن سفره‌های هفت‌سین به عنوان یکی از مهم‌ترین آیین‌های ملی و مذهبی ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره سبزه‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین از سال‌های گذشته تاکنون در اصفهان برگزار شده، اضافه کرد: امسال نیز دوازدهمین دوره از این جشنواره در اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس هماهنگی مراکز مدیریت تفریحی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره سبزه‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین در روز 11 فروردین ماه جاری در محل باغ غدیر اصفهان صورت می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه این جشنواره از ساعت 9 صبح در محل باغ غدیر برگزار می‌شود، ادامه داد: مزدم باید در روز یازدهم فروردین ماه جاری سفره‌های هفت‌سین و سبزه‌های خود را بیاورند و سپس بین آنها داوری می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که به 10 نفر از این افراد جوایزی اهداء می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه سال گذشته یازدهمین دوره از جشنواره سبزه‌های نوروزی و سفره‌های هفت‌سین در محل باغ جوان برگزار شد، تاکید کرد: این جشنواره در سال گذشته با استقبال چشمگیر از سوی مردم مواجه شد و امیدواریم که امسال نیز همانند سال‌های گذشته این جشنواره با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار