رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: انجام آمایش استانی در کرمانشاه برای شناخت وضعیت موجود و نیز ظرفیت ها و محدودیت ها ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۷۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 30 January 2016
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: انجام آمایش استانی در کرمانشاه برای شناخت وضعیت موجود و نیز ظرفیت ها و محدودیت ها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث الیاسی پیش از ظهر امروز شنبه در نشستی خبری که به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت انجام آمایش استانی در کرمانشاه تاکید کرد و گقت: درسال ۸۵ به تمام استان ها و از جمله کرمانشاه اعلام شد که بایستی سند آمایش استان را تهیه کرده که این کار انحام شد و در چارچوب اعلام شده موزد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به مشکلات استان نظیر بیکاری، حاشیه نشینی، مشکلات مخیط زیستی و ... آمایش استانی ضروری است و اگرچه افق این آمایش یک سند راهبردی بلند مدت است اما باید این مطالعات در استان تهیه و تدوین شود که نیازمند همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی و دستگاه های استان هستیم.

الیاسی گفت: شناخت وضعیت موجود استان، محدودیت ها، ظرفیت ها و... لازمه انحام مطالعات آمایش است که با رویکرد راجع به این موضوعات ضرورت سند آمایش مشخص شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با این مطالعات به اهداف توسعه استان دست یابیم و از ظرفیت های استان استفاده کتیم.

وی در پایان گفت: اشکالات و ایرادات هم باید با تعامل و همکاری برطرف شود، ضمن اینکه همکاری دانشگاه رازی و مطالعات و اطلاعات موحود این دانشگاه مسلما می تواند در این خصوص موحب مرتفع شدن محدودیت ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار