دبیر کمیته شعر چهارمین جشنواره هنرآسمانی:
دبیر کمیته شعر چهارمین جشنواره هنر آسمانی گفت: در مرحله سوم بخش شعر این جشنواره ۲۵ اثر برتر برای تقدیر در مراسم اختتامیه برگزیده می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 30 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی، حجت الاسلام سید سلمان علوی تصریح کرد: تمام بخش‌های جشنواره امسال ـ اعم از کلاسیک، نو، طنز، کوتاه‌نوشت و کودک، هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی نسبت به جشنواره‌های پیشین و همچنین نسبت به جشنواره‌های هم‌سطح از رشد مطلوبی برخوردار بود.

وی افزود: به خصوص در شعر کودک و در کوتاه نوشت استقبال خوبی داشتیم از جشنواره صورت گرفت و با توجه به حجم آثار ارسالی، داوری در سه مرحله و توسط هجده داور انجام خواهد شد.

دبیر کمیته شعر چهارمین جشنواره هنر آسمانی ادامه داد: مرحله نخست، «غربالگری» آثار رسیده است که در این مرحله حدود نیمی از آثار به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم داوران تخصصی هر بخش به طور جداگانه بین ۲۰ تا ۵۰ اثر برتر را انتخاب خواهند کرد و در مرحله سوم از مجموع آثار راه یافته به این مرحله در تمام بخش‌ها، فقط ۲۵ اثر برتر برای تقدیر در مراسم اختتامیه برگزیده خواهد شد.

لازم به ذکر است، چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با مشارکت نهادهایی همچون مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار