رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بر اساس تصمیم وزارتخانه و با هماهنگی استان‌ها با تامین زمین مورد نیاز قرار است مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت از حالت اجاره‌ای خارج شده و شکل ملکی به خود بگیرند.
کد خبر: ۱۷۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 30 January 2016

فرهاد پورفرضی در حاشیه افتتاح پایگاه‌های سلامت حاشیه شهرهای اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت و درمان با تامین زمان مورد نیاز قرار است تمام مراکز و پایگاه‌های بهداشت و درمان با خرید زمین به صورت ملکی وزارت بهداشت و درمان احداث شده و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه حدود 40 مرکز بهداشتی درمانی در اردبیل در ساختمان‌های استیجاری مستقر شده و برای ساخت و ساز ملکی این مراکز 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: با برآوردهای انجام شده قرار است با تامین اعتبار ملی و استانی کلیه مجموعه‌های بهداشتی در مراکز ملکی قرار گرفته و خدمات مناسبی را در مکان ثابت انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی خدماتی که امروزه در حوزه بهداشت و درمان انجام می‌شود خدماتی متفاوت و بی‌نظیر است که همه تلاش‌شان بر این است تا ارتقای سطح این خدمات با مطلوبیت خاص به انجام برسد.

پورفرضی بیان کرد: در استان اردبیل طرح تحول سلامت در دو سال اخیر نتایج خوبی را در بسته‌های اجرایی به همراه داشته که امیدواریم با تکمیل اجرای این طرح هم سطح خدمات ارتقا یابد و هم ساکنان شهرها و روستاها و حاشیه شهرها بتوانند از مطلوبیت این خدمات بهره‌مند شوند.

وی گفت: در ایام‌الله دهه فجر افتتاح‌های مختلفی را اعم از مرکز دیالیز و ان‌آی‌سی‌یو به همراه چندین مرکز بهداشت در مناطق مختلف به انجام می‌رسد که هموطنان از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار