کد خبر: ۱۷۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 January 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای روان سازی ترافیک بلوار شهدای اقتدار در منطقه 10 شهرداری به بلوار شهرک ناز در منطقه 3 شهرداری کرج در فردیس متصل خواهد شد.

داود وحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر جدید در محدوده زندان شهید کچوئی گشوده خواهد شد.

وی گفت: در بودجه های سال 94 مبلغ 60 میلیارد تومان برای چهار پروژه عمرانی برای شهرداری کرج پیش بینی شده که یکی از این پروژه ها متعلق به شهرستان فردیس است.

وی اظهار داشت: فردیس حجم تردد و یکی از پر جمعیت ترین استان البرز است یکی از مشکلاتی که در حال حاضر و آینده خواهیم داشت بحث ترافیک است این شبکه معبرو ترددی کمکی به جاده ملارد است که اکنون بخش قابل توجهی از این مسیر باز است معارض دارد باید معارض تعیین تکلیف شود منتهی شهردار کرج طبق مصوبه شورای شهر دستور داده کار نقشه برداری به پایان می رسد ظرف چند روز آینده بخشی از جدول گذاری این مسیرشروع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیش بینی ما این است در بودجه سال 95 دیده خواهد شد و بخشی از این بودجه برای سال 94 است بخشی از این پروژه بهره برداری می شود و اثر خود را در حوزه ترافیک منطقه نشان می دهد.

وحیدی افزود: مشکلی در بودجه این پروژه نداریم مشکل اجرایی بخشی ازمسیر معارض دارد که باید حل شود آن جایی که عیانی ندارد شهرداری می تواند اجرا کندهر وقت مالکین آمدند تعیین تکلیف کند و حق وحقوق مردم را پرداخت کند قبل از پایان سال 94 این پروژه آغاز می شود و در سال 95 اثر خود را در بخش ترافیک بیشتر نشان می دهد.

مناطق 3 و 10 شهرداری کلانشهر کرج کار خدمات شهری هسته مرکزی شهرستان فردیس را به عهده دارد.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار