کد خبر: ۱۷۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 January 2016

استاندار البرز استقبال غرب از دولتمردان ایرانی در مذاکرات هسته ای و جریان برجام را مایه مباهات دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی پیش ازظهر امروز شنبه در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت مهدی آباد واقع در شهرستان ساوجبلاغ که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد اظهار کرد: البرز با ۲.۵ میلیون نفر جمعیت ثابت و ۱.۵ میلیون جمعیت سیار یکی از استان های پرجمعیت کشور با رشد ۳.۴ است در حالی که نرخ رشد جمعیت در کشور ۱.۲ برآورد شده لذا خدمات دهی و تامین امکانات زیربنایی استان، نیازمند تلاشی مضاعف است.

استقبال اروپاییان از دولتمردان ایران مایه سربلندی ملت است

استاندار البرز با اشاره به موفقیت برجام بیان کرد: پیروزی ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای را می توان در سه محور عمده شامل ابطال قطعنامه ها توسط همانهایی که آنها را تصویب کردند، استمرار فناوری هسته ای ایران در بخش صلح آمیز و رفع تحریمهای این بخش دسته بندی کرد که دستاوردهای بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود سفر اخیر هیات دولت به اروپا و استقبال بی نظیر غرب از دولتمردان ایران را مایه مباهات دانست و گفت: کشورهایی که نمیخواستند حتی یک پیچ هسته ای در ایران باقی بماند، هم اکنون ناچار به پذیرش ایران هسته ای شده اند و با آغوش باز نیز از دولتمردان جمهوری اسلامی استقبال کردند که باید از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

تمام استان البرز تحت پوشش مراکز جامع سلامت قرار گرفت

طهایی متذکر شد: یکی از اقدامات بسیار مطلوب و تاثیرگذار دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان بود که امروز نیز با افتتاح طرح مذکور بالغ بر ۱۱ میلیون نفر از نیازمندان کشور تحت پوشش خدمات درمانی قرار می گیرند و وزارت بهداشت توانست با این اقدام، حاشیه را به متن آورده و خدمات را به درب منازل ببرد.

نماینده عالی دولت در البرز افزود: انتخاب البرز به عنوان پایلوت ملی و تحت پوشش قرارگیری کل استان در این طرح جای تقدیر دارد و امیدواریم با همت دولت یازدهم، مشکلات عمیق حوزه درمان که بعضا حالت فاجعه آمیز به خود گرفته است، یکی پس از دیگری رفع شود.

وی در پایان اشاره ای نیز به بحث انتخابات داشت و یادآور شد: انتخابات بزرگترین رویداد ملی است که مردم نظر و رای خود را در اداره امور جامعه بطور مستقیم ارائه می کنند لدا امیدواریم همانند گذشته حماسه ای ساسی رقم بخورد تا دنیا بداند ایران اسلامی همواره با اتحاد و همدلی در مسیر فتح قله های پیروزی حرکت می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار