روی خط خبر
کارکنان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان امروز در داخل ساختمان این اداره کل در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایا اعتراض کرده و بر سر کار خود حاضر نشدند.
کد خبر: ۱۷۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 30 January 2016

وحدت اصولگرایان در هاله‌ ای از ابهام

جبهه اصولگرایان همدان بعد از نام نویسی و تأیید صلاحیت کاندیداهای این جریان جلسات مختلفی داشته است تا بتواند وحدتی بین داوطلبان ایجاد و ائتلاف بین نامزدها را فراهم کند؛ اما تاکنون وحدت بین اصولگرایان به نتیجه نرسیده است.

هر یک از کاندیداهای جبهه اصولگرایی بر طبل خود کوبیده حاضر نیستند تا به نفع داوطلبی که احتمال رأی آوری بیشتری دارد کنار بکشند و هر یک از کاندیداها خود را مستحق کسب رأی و پیروزی می‌دانند.

اگر اصولگرایان با این روند وارد عرصه انتخابات شوند مطمئنا با انشقاق بیان آنها رأی افراد شاخص شکسته خواهد شد.

سخنرانی شریعتمداری قطعی شد 

سخنرانی حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان در 14 بمهن ماه در همدان قطعی است.

از هفته گذشته بحث حضور این چهره رسانهای و فعال سیاسی اصولگرا در محافل سیاسی مطرح شده بود که امروز یک منبع آگاه حضور حسین شریعتمداری در همدان را قطعی اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی برای حضور این شخصیت ملی در همدان پیش بینی شده است.

انزوای اصلاح طلبان همدان

جریان اصلاح طلبان همدان بعد از اعلام نتایج مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداها و با توجه به اینکه هیچ کدام از چهره‌های منتسب به این طیف از حوزه‌های انتخابیه استان همدان تأیید صلاحیت نشدند در انزوا فرو رفتند.

شنیده‌ها حاکی است که اصلاح طلبان همدان برنامه منسجمی را برای انتخابات ندارند و بیشتر به نظاره‌گر تبدیل شدند؛ البته برخی از چهره‌های معتدل از جناح اصولگرایان رایزنی‌هایی را احزاب اصلاح طلب برای جلب نظر آنها داشته ‌اند که این تماس‌ها نیز تاکنون به نتیجه ‌ای نرسیده است.

اعتصاب کارکنان نوسازی مدارس همدان

کارکنان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان امروز در داخل ساختمان این اداره کل در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایا اعتراض کرده و بر سر کار خود حاضر نشدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار