ارائه گزارشی از فعالیت های انتخاباتی در خوزستان؛
قبلا قصد داشتیم بصورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کنیم اما در حال حاضر نمي‌توانيم به شرايط امروزمان بی تفاوت باشيم زیرا امروز اصولگرايان برای حفظ منافع مردم تصميم به اجماع گرفتند
کد خبر: ۱۷۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 30 January 2016
 جلسه ستاد هاي انتخاباتي حزب توسعه و عدالت از ۲۶ استان برگزار شد و روسای این ستادها به ارائه توضيحاتی از برنامه هاي ستاد های استانی پرداختند. رئیس این حزب در خوزستان نیز در این جلسه گزارشی از آغاز فعالیت های حزب ارائه نمود.

‎در اين جلسه عبدالحسين روح‌الامينی دبيرکل حزب توسعه و عدالت ضمن تقدير و تشكر از فعاليت‌های همه جانبه و گسترده ستادهای استانی، اظهار کرد: اينكه حزبی بتواند بالغ بر ٢٢٠ كانديدهای تاييد صلاحيت شده را در سراسر كشور سازماندهی كند اقدامی بسيار خوب، مهم و بزرگ است.

 ‎وی با بیان اینکه مساله واجب امروز كمك به تقويت جبهه اصولگرايان است، گفت: تمام دغدغه من به عنوان دبيركل حزب توسعه و عدالت و اعضای ارشد حزب، تقويت اصولگرايی و اصولگرايان است كه به حفظ و تأمين منافع بيشتر مردم منجر می‌شود.

‎روح‌الامینی خاطر نشان کرد: ما قبلا قصد داشتیم بصورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کنیم اما در حال حاضر نمي‌توانيم به شرايط امروزمان بی تفاوت باشيم زیرا امروز اصولگرايان برای حفظ منافع مردم تصميم به اجماع گرفتند و ائتلاف بزرگ اصولگرايان هم در سراسر كشور قطعا مي‌تواند بار بزرگی از مشكلات مردم بردارد.

‎عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اگر مردم به اين ائتلاف اطمينان كنند رونق بيشتر و بهتری در زندگی خود احساس خواهند كرد، گفت: از تمامي روسای استانی می‌خواهم كه تمام ظرفيت عظيم اين تشكيلات را در خدمت جبهه اصولگرايی قرار بدهند تا هم مردم و هم نظام از بركات اين ائتلاف بهره مند شوند.

آغاز فعالیت حزب توسعه و عدالت در خوزستان
‎عادل ریون رئیس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان در این جلسه فعالیت های ستاد انتخابات حزب توسعه و عدالت خوزستان و فضای سیاسی و انتخاباتی را برای حضار توضیح داده و گزارشی از فضای سیاسی و انتخاباتی خوزستان و آمادگی مردم ولایتمدار خوزستان و ارادت عشایر غیور خوزستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نمود.

 ‎وی ابراز امیدواری کرد: در این دوره پیروز اصلی مردم خواهند بود چرا که با مشارکت حداکثری مشتی فولادین بر دهان مخالفین و معاندین خواهند زد.

ریون در ادامه اضافه کرد: در بحث تایید صلاحیت ها قطعا هیئت هاي نظارت بر اساس قانون عمل می کنند و اميدوار هستیم كه در مراحل بعد تعداد ديگری از کاندیداها که صلاحیت شان احراز نشده به عرصه رقابت بازگردند  ولی در پایان بررسی ها نظر شورای نگهبان فصل الخطاب خواهد بود.

رئيس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت در خوزستان در پايان گفتمان اصولگرایی را منطقي و ضروری خواند و گفت: بعنوان یک اصولگرا همه تلاش خود را برای هرچه بیشتر متحد شدن اصولگرایان و تقویت این تفکر در خوزستان خواهیم نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار