مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری گلستان از پیش بینی ۱۳۳۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 31 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید علی میرباقری، عصر یکشنبه در این نشست، از پیش‌بینی استقرار یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در گلستان برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس خبر داد.

وی اظهار کرد: این تعداد شعب رأی در ۶ حوزه اصلی و ۲۱ حوزه فرعی در استان استقرار می‌یابند.

وی با یادآوری اینکه هفت نماینده از ۶ حوزه اصلی در گلستان برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر پایه جمهوری نهادینه‌شده است تصمیمات آن توسط مردم گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با هوشیاری که مردم ما از آن برخوردار هستند در هفتم اسفند امسال شاهد حضور پررنگ و چشمگیر آنان در پای صندوق رأی خواهیم بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تأکید کرد: برای برگزاری یک انتخابات سالم و بانشاط همه ادارات استان پای‌کار حاضر هستند تا هرچه بهتر حماسه حضور درصحنه اتفاق افتد.

وی با یادآوری اینکه برگزاری انتخابات توسط هیئت اجرایی مشخص می‌شود، تصریح کرد: در هر شعب اخذ رأی پنج تا هفت هیئت اجرایی به همراه هیئت بازرسی (شورای نگهبان) و هیئت نظارت استانداری و فرمانداری حضور دارند تا انتخابات به‌درستی انجام شود.

میرباقری با اشاره به اینکه برای صیانت از آرای مردم تلاش می‎شود، اظهار کرد: استان گلستان برای اینکه انتخابات به‌درستی برگزار شود همت خود را بکار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ حزب در گلستان دارای مجوز است، خاطرنشان کرد: ۷ اسفند جاری که دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم با مشارکت همه اقشار و احزاب، یک‌بار دیگر شاهد حضور چشمگیر مردم پای صندوق‎های رأی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار