امام جمعه چرداول:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول گفت: سعی و توطئه دشمنان ایران اسلامی در جهت کمرنگ شدن آئین های ایام الله دهه فجر و کاهش جلوه انقلابی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۷۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 31 January 2016
 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول گفت: سعی و توطئه دشمنان ایران اسلامی در جهت کمرنگ شدن آئین های ایام الله دهه فجر و کاهش جلوه انقلابی ایران اسلامی است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی چرداول با ذکر جایگاه بی بدیل دهه فجر 57 در ایران اسلامی افزود: همدلی و هم زبانی مردم و مسئولان و قرار گرفتن مردم در راس برنامه های سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، نقشه های دشمنان را باطل خواهد کرد.
وی تاکید کرد: متناسب با شان این ایام باید برگزاری آیین های مردمی ایام الله دهه فجر به نحوی انجام شود که عطر فجر انقلاب اسلامی فضای شهرها و روستاها را فرا گیرد.
حجت الاسلام امرایی گفت: جشن انقلاب اسلامی در واقع تجدید عهد و میثاث با آرمان های والای انقلاب و نظام است و باید در آستانه این عید، نشان دادن و ایجاد شور و نشاط انقلابی به عنوان یک اولویت لحاظ شود.
امام جمعه چرداول گفت: واقعه انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه و رویداد چند قرن اخیر است و این انقلاب شاخ غول ابرقدرت استکبار را شکانده و هیمنه پوچالی آنان را در هم تنیده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرداول همچنین به اهمیت انتخابات پیشرو در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات از برهه های حساس برای کشور است.
وی افزود: دشمنان درصدد توطئه های فراوان جهت ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند و عده ای بی بصیرت در داخل کشور نیز با دشمن همنوا شده اند ولی مردم با کیاست ایران اسلامی حساسیت موضوع را بدرستی درک کرده اند.
امام جمعه چرداول با قدردانی از زحمات دولت تدبیر و امید و تیم هسته ایی در به سرانجام رساندن برجام گفت: پذیرش ایران هسته ای بزرگترین دستاورد دولت در عرصه سیاسی و بین المللی است.
امرایی یادآور شد: این اقتدار و جایگاه رفیع کشور ایران اسلامی نشات گرفته از پایداری، درایت و کیاست دولت یازدهم و در راس آن حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول مذاکرات بوده است.
فرماندار چرداول نیز در این نشست انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگ ساز براساس آموزه های دینی دانست و گفت: اقتدار نظام الهی ما مرهون امام و رهبری، اتحاد، همدلی و انسجام مردمی است و این عوامل باعث ثبات و استمرار انقلاب اسلامی علیرغم توطئه های دشمنان شده است.
پرویز کولانی افزود: دهه فجر جشن پیروزی انقلابی است که ما را به بالاترین جایگاه دنیا رسانده است و در این دهه باید ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و نسل های کنونی جامعه انتقال و تبیین شود.
وی با تاکید بر لزوم سوق دادن جامعه به سوی اخلاق مداری افزود: کشور ما انتخابات زیادی را با حساسیت های خاص زمانی خود با سربلندی پشت سر گذاشته است و همواره مردم پیروز این امتحان الهی بوده اند.
کولانی گفت: در فضای انتخابات باید اخلاق و حفظ حرمت ها در جامعه نهادینه شود و در فضاهای اجتماعی نباید شاهد تخریب نامزدهای انتخاباتی بود.
وی اضافه کرد: باید با تدوین و تبیین برنامه های مناسب جامعه را به سوی رعایت اخلاق اسلامی تشویق و ترغیب کنیم تا شاهد رقابتی سالم و به تبع آن حماسه ای پرشور در هفتم اسفند ماه باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار