دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از تعطیلی سه مرکز اقامتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 29 March 2015
کریم حاجی زاده روز یکشنبه در ستاد مرکزی خدمات سفر استان گفت: فعالیت این مراکز بر اساس بازدیدهای نظارتی و ارائه پنج فقره شکایت به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به مسافران به حالت تعطیل و تعلیق موقت در آمد.

وی افزود: به دنبال یک هزار و 352 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ، 15 مرکز اقامتی و 9 مرکز پذیرایی به دلیل خدمات دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تشویق دریافت کرده اند.

وی با بیان این که برای 13 مرکز اقامتی ، یک دفتر خدمات مسافرتی و 40 مرکز پذیرایی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی تذکر داده شده گفت: برای چهار مرکز پذیرایی نیز اخطار کتبی ارسال شده است.

وی با بیان این که تاکنون 422 مورد بازدیدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی انجام شده گفت: 41 مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی استان به عمل آمده است.

حاجی زاده تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ ها ، مهمانسراها و منازل استیجاری را حدود 437 مورد ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، او اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28.6 درصد افزایش یافته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار