القاصی از افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان استهبان و راه اندازی دادگاه عمومی بخش خشت همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس: علی القاصی در شورای برنامه ریزی دادگستری از افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان استهبان و راه اندازی دادگاه عمومی بخش خشت همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی پاسخ روح نوازی به 14 قرن انتظار ملت ایران در جهت استقرار حاکمیت اسلام ناب محمدی بود گفت : انقلاب اسلامی در برهه ای از زمان واقع شد که ظلمت و تاریکی و ناامیدی برجهان سایه افکنده بود و فرهنگ سیاسی حاکم بر جهان وقوع چنین  انقلابی بر مبنای دین اسلام را غیر ممکن تصور می کرد .

 وی با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی این رویداد بزرگ را نقطه عطف تاریخ ملت مسلمان ایران خواند و خاطر نشان کرد : افتخار امروز ما زندگی در دورانی است که به همت والای امام راحل حکومت اسلامی حاکم است و در رأس آن ولی فقیه و ولایت امر مسلمین قرار دارد و زمینه خدمت همه ما در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی فراهم گردیده است .

 رئیس شورای قضایی استان با اشاره به برنامه های دستگاه قضایی استان در ایام الله دهه فجر از افتتاح ساختمان دادگستری شهرستان استهبان و همچنین راه اندازی دادگاه عمومی بخش خشت در راستای ارائه خدمات بهتر قضایی وتوسعه عدالت و امنیت در همه مناطق استان خبر داد و افزود : در این ایام مسئولان قضایی استان و همچنین رؤسای دادگستری در شهرستان ها ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به دیدار خانواده شهدا و جانبازان می روند.

وی همچنین از بهره برداری از پروژه عظیم سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خبر داد .

القاصی خاطر نشان کرد در این ایام برگزاری همایش مجازاتهای جایگزین حبس ، بازدید مسئولان قضایی در سراسر استان از زندانها و ندامتگاه ها در راستای رسیدگی به امورات مددجویان و همچنین تجلیل از بازنشستگان مجموعه قضایی فارس در دستور کار قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان همچنین بر آمادگی قضات و کارکنان دادگستری استان در راستای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار