کارنامه یک ساله تابناک اصفهان -7 / رسول محققیان
تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت رسول محققیان "مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاي اصفهان" مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 02 February 2016

تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت  رسول محققیان "مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاي اصفهان" مشاهده می کنید:

 يك سالگي تابناك اصفهان از زبان مدیرعامل شرکت نمایشگاه هاي اصفهان

رسول محققیان - اینک که سال 94 هفته ها و ماه های پایانی خود را سپری می کند، یک سالگی فعالیت سایت خبری تابناک در اصفهان شاید بهانه ای باشد برای مرور آن چه که در این سال گذشت؛ خبرهای خوب و بد، شیرین و یا ناگواری که در کنار واقعیت ها و حقایق، روایت و مخابره شد و یقیناً اهالی رسانه و مهم تر از آن مردم، بهترین داوران این عملکرد خواهند بود.

نگاه تیزبین این رسانه و تلاش برای کند و کاو ابعاد حقایقی که متأسفانه در برخی رسانه ها نادیده گرفته می شود، شایان تقدیر و قابل توجه است.

مخاطب امروز در دنیایی که در محاصره اخبار و اطلاعات از هزار رسانه و سایت و کانال، قرار دارد، به آیینه تابناک واقعیت بیش از هر چیز نیازمند است. آیینه ای که نباید کدورت جانب داری، سیاه نمایی، دروغ پردازی، فرافکنی و یا منفعل بودن را به خود بگیرد. "تابناک" رسانه ای است که تاکنون قابل اعتماد، قابل دفاع و مستدل بوده است. امید که ادامه راه نیز این گونه باشد. چراکه به عنوان یک فعال اقتصادی معتقدم بخشی از رشد و بالندگی اقتصاد کشور، در گرو بهره مندی ایران عزیز از رسانه هایی شفاف، منتقد و تحلیل گر است که می توانند با نقدهای درست و به هنگام، عملکرد مدیران و مسوولان را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت را گوشزد کنند. برای همه تلاشگران این رسانه و همه کسانی که تلاشی این چنین دارند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

رسول محققیان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان




****

تابناک نصف جهان به عنوان دریچه ای نو برای مشاهده آخرین اخبار اصفهان و نیم دیگری از جهان منتظر انعکاس انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود در بخش "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان"می باشد.

راه های برقراری ارتباط با تابناک اصفهان

ایمیل برای ارسال مطالب: isftabnak@gmail.com
ارتباط در تلگرام و سایر شبکه های مجازی: 09162843328


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :