مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۲ هزار و ۸۳۲ خانوار فرهنگی در مدارس استان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 30 March 2015

 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۲ هزار و ۸۳۲ خانوار فرهنگی در مدارس استان اسکان داده شدند.

به گزار تسنیم؛ عبدالرضا فولادوند گفت: از ۲۸ اسفند ماه تا پایان روز هشتم فروردین ماه امسال ۱۲ هزار و ۸۳۲ خانوار با جمعیت ۵۱ هزار و ۵۵ نفر در پایگاههای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۹۱ هزار و ۸۹۹ نفر روز اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان همدان انجام گرفته است، افزود: در نخستین روز از دور دوم سفرهای نوروزی نیز ۸ هزار و ۷۶۲ نفر روز پذیرش میهمان در مدارس گزارش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: همچنین در نخستین روز از دور دوم سفرهای نوروزی تعداد ۴ هزار و ۸۶۸ نفر در قالب یکهزار و ۲۹۳ خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان مورد استقبال و پذیرش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان با ۱۸۶ آموزشگاه و یکهزار و ۸۲۶ کلاس همچنان پذیرای مسافران فرهنگی است، گفت: اسکان نوروزی فرهنگیان و خدماتدهی به آنها  تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

فولادوند ابراز کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان در ۱۹ منطقه آموزشی با ۲۳۱ نفر از عوامل اجرایی به صورت شبانهروزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارند.

وی عنوان کرد: ظرفیت موجود برای پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان ۹ هزار و ۱۳۰ نفر در هر شبانهروز است که ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این میزان ظرفیت مربوط به شهر همدان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار